wie heeft er ervaring met het veilen van hun huis, dit huis komt binnenkort in de veiling, ben benieuwd naar jullie ervaringen.. Zoek huizen en appartementen te koop op Openhuis, de grootste online huizenveiling van Nederland
Heb geen ervaring met huis veilingen. Maar wil wel even zeggen dat ik het echt een super mooi huis vind.
Wow wat een huis zeg. Helemaal geweldig. Ik heb ook geen ervaring met koopveilingen maar ik wil je wel veel succes wensen.
Geen ervaring met veilingen, zie wel dat het hier in de buurt steeds meer gebeurt. De vanaf prijs wordt dan erg laag aangehouden dus 't wordt alleen gedaan door mensen die ook echt wat kunnen zakken met de prijs. Vind 't wel een ontzettend duur huis hoor, pfff, 5,5 ton voor een twee onder één kap!!! Hier zijn de huizen al duur, maar voor 5,5 ton heb je hier toch wel wat vrijstaands. En dan te bedenken dat het pas de vanaf prijs is. De uiteindelijke verkoopprijs zal hoger liggen.
Ik zou even op deze site kijken: Koninklijke Notarile Beroepsorganisatie Zeker het gedeelte over financiën is belangrijk. Er zijn bijv. geen ontbindende voorwaarden of bedenktijd van 3 dagen.
5,5 ton is in mijn omgeving een 'normale' prijs voor z'n huis. Vrijstaand is zowat vanaf een miljoen.
Nee hoor, op de dure Veluwe. Flatje is hier ook 2 ton, eengezinswoning tussen 2,5 en 3 ton. Twee-onder-éénkap gaan voor tussen de 3 en 5 ton. Maar ik denk dat 't bij dit huis in het water zit, veel mensen willen daar wel aan wonen. Zou je 'm ergens anders plaatsen, dan zou ie denk ik minder op hoeven brengen. Nu heb ik helemaal niks met water dus dat vertekent m'n beeld waarschijnlijk. Hier op de Veluwe is vooral de grond heel erg duur. Het perceel van het getoonde huis is echt ontzettend klein (wij hebben het dubbele met bij een tussenwoning) en ik hou van een grote, afgesloten tuin, daarom vind ik het getoonde huis z'n geld al niet waard. Maar goed, dat is dus net waar je van houdt. In het noorden betaal je voor een eengezinswoning tussen de 1 en 1,5 ton, dus dat is nog wel een behoorlijk verschil met hier.
ik werk op een notariskantoor en doe daar de veilingen dus ja ik heb redelijk wat ervaring ligt er natuurlijk wel aan wat je wilt weten hoor maar voor vragen, stuur me maar een berichtje/krabbel groetjes Tamara
met deze onderdelen zit het wel goed, ik was meer benieuwd naar persoonlijke ervaringen van mensen die zo hun huis ge-verkocht hebben. maar bedankt