Manlief gaf vanmorgen aan het toch wel erg op prijs te stellen als we ook weer eens aan onszelf gingen denken en ik moet hem hier wel gelijk in geven: we zijn er hard aan toe om weer eens iets echt samen te doen. De laatste keer dat we samen iets gedaan hebben was 05-01-2010, toen zijn we samen uit eten gegaan. Wie heeft er tips om iets anders samen te gaan doen (door vermoeidheid van slapeloze nachten is de inspiratie een beetje op), liefst iets wat niet al te duur is. Mijn man zei al: 'al is het maar een keer wandeling ofzo, maar ik wil toch wel wat leukers (of iets daaromheen). Wat doen jullie samen en ik ben ook wel benieuwd hoe vaak andere stellen echt samen iets ondernemen?? Onze kinderen zijn overigens 3,5 en 1 jaar.
Een lekkere bos of strandwandeling maken en daarna ergens een kop warme choco drinken? Keertje naar de bios? Allebei vrij nemen, koters naar de opvang, en een eind motorrijden? Dat zijn dingen die wij doen als we niet zo veel willen besteden
Weet niet of jullie van de sauna houden, lekker samen naar de sauna en afsluiten met een etentje. Dagje winkelen. als het wat goedkoper moet, heerlijk wandelen in bos of strand en ergens een kop hete chocomelk gaan drinken. Bioscoop? cafeetje pakken? verder is het idd heel goed om samen wat te ondernemen, even wat anders en weer lekker tot elkaar komen. heel veel plezier.
Ja, het is idd goed om samen dingen te doen, merk wel dat we er allebei aan toe zijn, eerst maar eens een oppas vinden En energie opdoen... Ach, t komt goed Bedankt voor de tips! Wandeling moet idd mogeljik zijn, wonen 5 min. van strand, bos en duin, haha
Misschien een ideetje om hier een soort van "date night" te maken? 1x per maand/per 2 maanden/per... oppas regelen en iets samen doen als koppel Al is het maar een avondje naar de film, sauna, of een concert bijvoorbeeld.
Een avondje uiteten doet het hier altijd goed!! Voordat de kleine er was deden we dit ongeveer 1x per maand/2 maand. Nu zijn we nog maar één keer weer samen uit eten geweest...wordt weer nodig tijd dus.