*Kuch* (maakt zich klaar voor de verkooppresentatie van haar appartement) Wil je niet in het prachtige limburg wonen? http://www.uwwoning.nl/index.cgi?rm=huisinfo&id=908 Boven 3 slaapkamers en een douche, Ingebouwde kastruimte in 2 slaapkamers, Balkon te bereiken via woonkamer, over de gehele lengte van het appartement, Gloednieuwe zonwering (pas 2 keer uitgedraaid, geplaatst in juli 2008), Woonkamer van 25m2, wc beneden (gerenoveerd), gesloten keuken uit 2001 met inbouw gasfornuis, koelkast, wasemkap en oven. + Een kelderberging zo groot als de woonkamer. Arts, supermarkt, basisschool, apotheek, peuterspeelzaal allemaal op loopafstand. Hiertegenover een ontiegelijk groot grasveld, een voetbalveld en een speeltuin. 102.500 euro nou?! wat wil je nog meer
wow Vosje, voor die prijs zou ik bijna in limburg gaan wonen zouden mijn schoonouders ook zielsgelukkig van worden denk ik
Volgens mij staat de hele Van Bergenstraat zo'n beetje te koop, allemaal onder de 125.000 euro. Vraag is of je op zo'n bovenwoning wil wonen, maar als de nood echt zo hoog is.
3 slaapkamers en een grote zolder waar we straks nog 2 kamers van maken. Het is een 'gewone' tussenwoning, maar wel lekker ruim, met tuin en dus helemaal nieuw
Is het geen optie om tijdelijk in zo'n recreatiehuisje/chalet te gaan wonen? En als je die niet kunt huren, kun je die misschien wel kopen, zijn niet zo duur. En verder tegen heel veel mensen zeggen. Heb het in mijn omgeving ook n paar keer mee gemaakt, dat er snel woonruimte moest komen ivm scheiding, binnen 2 maanden lukte het iedereen. (en niet via de woningbouw)
Sta je al bij acantus ingeschreven? Die hebben ook woningen in Veendam. Ik had me daar drie jaar geleden ingeschreven, omdat ik werk in Delfzijl had gekregen. Woonde zelf in Friesland, dus eke dag een aardig eindje rijden. Ik heb echt 2 weken lang elke dag gebeld om te zeuren dat ik echt een woning nodig had.....En binnen 2 weken hadden we dus al een huis! Moet je natuurlijk wel in Veendam willen wonen. Oh en trouwens voor 100000 euro heb je in Delfzijl een flinke tussenwoning!
Ja zoiets is toch ruim genoeg voor een gezin met 1 kindje! Je bent ook niet verplicht om er 20 jaar te blijven wonen he, maar dan kunnen jullie tenminste als gezinnetje samenwonen!
Precies! Je moet érgens beginnen hé. Kan niet meteen het perfect willen hebben... Als je moet kiezen tussen je kind in een kamertje of je kind op straat, dan is de keuze snel gemaakt.
Ja vervelend he die huizenmarkt tegenwoordig. Wij zijn ook dringend op zoek naar een huis. We moeten sowieso wel in de Randstad wonen, we willen wel naar Friesland, maar dat kan met mijn vriend's werk echt niet (werk in de Randstad). Bovendien krijgen we ook geen hypotheek, want mijn vriend is net zelfstandig ondernemer. Dus in de Randstad dus, maar goed die prijzen zijn ook torenhoog. Bovendien willen we nog een beetje in de toekomst investeren, huis met 3 slaapkamers, voor als er nog een tweede kindje komt. Veel kijken op Funda dan, maar vriendlief wil niet in Amsterdam Zuid-Oost wonen, terwijl het daar wel het goedkoopst is.