de vraag zegt het al, wat vinden jullie hier van? Vind je hem zo af, of mis je nog bladeren er om heen.. Bekijk bijlage 200613
Wow, dat ziet er prachtig uit. Mooie kleurencombinatie! Niet te druk, en niet te opvallend. Persoonlijk zou ik er nog wat groene sprietjes aan toevoegen of wat smalle bladeren inderdaad.
Ik vind hem mooi! Ik zou er zelf ( kan niet zien of t er al op zit zowel sorry dan heb ik niets gezegd ) Wat pareltjes bij doen met van die groene sprietjes weet ff niet hoe het heet haha Maar verder heel mooi! Mooie bloemen ook!!!
Ik heb hem inderdaad zelf gemaakt. Om de steel komt nog roze lint. wel blijf je aan de onderkant zo'n 5 cm tak zien, zodat het niet te roze wordt. Ik heb er voor gekozen om hem zelf te maken omdat ik me rot schrok van de prijzen die ze voor zo'n boeket vragen!
Mooi hoor! Vind t ook heel leuk dat je hem zelf gemaakt hebt! Ik zou er geen bladeren meer bij doen, die sprietjes met zon pareltje zou misschien nog wel leuk zijn.
dat ik het boeketje zag dacht ik ook gelijk aan sprieten met parels, ha ha. Echt vrouwen! Maar het is persoonlijke smaak natuurlijk. Ik zou er geen bladeren meer omheen doen.
bij een beetje goede bloemenwinkel kun je een soort lang gras kopen en ook de pareltjes koop je daar, die schuif je erover heen naar het midden en maak je met een boog )dus boven en onderkant aan de steel vast of als je het met sprieten wilt hebben alleen de onderkant. succes en het is een prachtig boeket zou er geen groen meer omheen doen. wanneer trouw je, morgen
ik weet het niet maar kan wel wat gissen. Maar misschien dat iemand dit leest die er wel echt verstand van heeft dan zou ik dat advies opvolgen . Zo een parel is een soort kraal en heeft dus twee gaatjes. Daar kan je een draad door rijgen en dan in zo een spriet vast rijgen. Dus eigenlijk naai je hem erop vast?? Misschien kan je dat proberen. Of als je een heel dun sprietje neemt dan haal je de kraal daar doorheen en doe je er een beetje lijm tussen? verder kom ik niet met mijn ideeën . succes! wanneer is de dag?
de dag is pas 31 augustus dus ik heb nog ruim de tijd! ik ben pietje precies en moet alles ruim op tijd klaar hebben anders ga ik stressen! bedankt voor jullie tips! ik ga het eens proberen!
aha dat duurt nog even dus maar je hebt groot gelijk dat je alvast oefent, want kan zijn dat je door de zenuwen je boeket niet meer goed in elkaar krijgt. Maak je alleen het trouwboeket of ook de corsages en of het stuk op de auto.
Ik vind het een heel mooi boeket. Of er nog iets bij moet hangt bij mij af van de stijl van je jurk. Heb je een strakke jurk zonder "frutsels" dan zou ik hem zo laten. Heb je een sierlijke jurk dan zou ik er nog wat groene sprietjes aan toe voegen en misschien aan de onderkant nog wat bladeren zodat het wat speelser is.