Ik ben super trots op mijn vader.. en zeker ook op mijn mama, maar papa verdient toch zeker een ereplaats.. Hij heeft altijd voor ons gezorgd, toen mama in het ziekenhuis en revalidatiecentrum was na een ernstig ongeluk.. Ook toen mijn ouders zijn gescheiden 8 jaar geleden, zijn mijn broertje en ik bij onze vader gebleven. Hij is echt een super lieve en goede man.. Ook mijn mama is een topper.. ze heeft het er erg moeilijk mee dat ze niet altijd voor ons heeft kunnen zorgen, maar dat compenseert ze zeer zeker door er gewoon voor ons te zijn, ook al is dat lichamelijk gezien nog wel eens moeilijk.. Ben trots op ze allebei..!
Hulde aan mijn vader, omdat hij het hartstikke goed doet sinds mijn moeder is overleden! ik ben echt ontzettend trots op hem...
Hulde aan mijn schoonmoeder!!! Zij verzorgd onze tweeling als ik moet gaan werken en dat arme mensje is ook al 72 jaar oud dus al met al een hele prestatie aangezien het echte handenbindertjes zijn !! zij staat ook altijd voor ons klaar. ben gewoon bang om te zeggen wat ik mooi vind of graag een keer zou willen hebben want de volgende week staat het gegarandeerd bij mij in huis... heel erg lief van haar maar niet noodzakelijk Dus Hulde aan mijn lieve SCHOONmoeder
Mijn ouders zijn bijde toppers... waarom?.... om zo ontzettend veel dingen!!! Ze zijn er altijd voor ons!
ook ik ben mijn ouders heel dankbaar. dat is niet altijd zo geweest heb ze vreselijk gehaat, maar na mijn bevallings drama kan ik niet meer zonder ze. ze staan inprinciepe dag en nacht klaar voor ons. mijn moeder helpt met schoonmaken, koopt geregeld kelding voor mijn dochter of stort geld voor de psz of andere dingen. mijnvader pas heel vaak op mijn dochter als ik een slechte dagheb, veel pijn, moe etc etc dan kan ik haar gelukkig altijd brengen (mijn vader zelf is ook gehandicapt)
OOh, wat heb ik vroeger een ruzie met mijn ouders gehad! Echt knallende ruzies en heel veel huisarrest Maar nu ik bija 30 ben....durf ik dan ook wel te zeggen dat ik een vreselijke puber was Dus bij deze: ook hulde aan mijn papa en mama! Want ze staan altijd voor ons klaar en mijn moeder kent me als geen ander. Weet aan mijn houding/blik wat er aan scheelt en laat me ook niet eerder gaan voordat we er over gepraat hebben. Ze passen beide elke week op onze meisjes en doen dat met heel veel liefde. Door te zien hoe mijn moeder om gaat met onze meisjes, krijg ik veel flarden terug van vroeger die ik vergeten was door het overschaduwen van mijn pubertijd. Namelijk hoeveel wij vroeger wel niet geknutseld hebben, taart maken, spelletjes spelen, wandelen etc etc. Ze zijn de meest fantastische ouders en opa en oma die er zijn! Moet er niet aan denken dat er ooit een dag komt dat ze er niet meer zullen zijn! En ook hulde aan mijn schoonouders!!! Ook zij staan dag en nacht voor ons klaar en ook voor de meisjes! Passen ook 1 dag in de week op, terwijl ze ook al een stukje ouder zijn. S-moeder heeft zelf alleen maar zoons, maar heeft het "staartjes maken" helemaal onder de knie en een slaapkamer zelfs helemaal roze laten schilderen voor onze meisjes! Gelukkig herken ik me dan ook nooit in vervelende verhalen over schoonouders, want ik bof enorm met ze! Zijn echt mijn 2de ouders geworden. En gelukkig kunnen ze het onderling ook goed met elkaar vinden, waardoor we laatst met z'n allen gezeliig uit eten zijn geweest! Wij boffen gewoon enorm met onze familie!!!