Ik vond het wel een tikkeltje overdreven. Natuurlijk een prachtige prestatie, niks dan lof, maar persoonlijk vond ik die boottocht meer iets voor het geval dat ze wereldkampioen waren geworden.
Ik vond het erg mooi. Het is iig een goede afspiegeling van hoe het Nederlands elftal geleefd heeft de afgelopen weken!
Ik vond het een beetje te veel van het goede. Het leek erop alsof ze wereldkampioen waren geworden en dat zijn ze niet. Daarnaast vind ik niet dat ze heel erg goed voetbal hebben laten zien. Vooral niet in de finale wedstrijd. Het is er niet eentje om trots op te zijn. Dus wat mij betreft had die huldiging ook minder gemogen. In het publiek stond trouwens iemand met een bordje: Inesta, brand in hel. Ook dan laat je zien wat voor slechte verliezer je bent zeg...
ik vond het echt geweldig. ben echt trots op onze jongens, En vind ook dat ze dit verdient hebben. Ik denk als we wereldkampioen waren geworden het nog groter was geweest dan gisteren
dit was gewoon echt een kippevel momentje!Ben supertrots op "onze"jongens,en ze hebben het verdiend om zo onthaalt te worden!helaas,geen wereldkampioen,maar kijk eens wat het voetbal losmaakt bij iedereen!ik heb echt gehuild toen ze verloren,en had een beste kater daarvan(nee,had geen alcohol gehad haha)maar die jongens verdienden het om zo in het zonnetje gezet te worden!Ik doe het ze namelijk niet na......
daar ben ik het niet mee eens ze hebben gewoon keihard geknokt en dat verdient dan een feestje bedoel 2de van de wereld is ook niet niks hoor en al helemaal niet na 32 jaar en dat bordje dat doen de spelers niet maar gewoon een 1 of andere imbeciel die denkt dat hij leuk is maar we kunnen echt trots zijn op ONS oranje
Helemaal mee eens. Ik kreeg er plaatsvervangende schaamte van. Ze zijn 2e geworden met slecht voetbal, geen kampioen! Misschien moeten we alvast een huldiging voor Robert Gesink organiseren, voor als ie in de top 10 van de Tour eindigt
Nog wel even on topic reageren natuurlijk. Ik vond de huldiging heel mooi en emotioneel op sommige momenten. Vooral toen ze van de boot af kwamen en hun kindjes er waren. Hoe dat kindje van Mark van Bommel hem om zijn nek hing. Zo van: 'Ik laat je nooit meer los'. Aandoenlijk gewoon. Het heeft goed weergegeven hoe Nederland achter Oranje staat. En ik hoop dat dit de pijn van het verlies wat heeft kunnen verzachten.
Ik vind dat ze het echt verdiend hebben. Die jongens hebben toch wel even wat gepresteerd en daar mogen ze best voor beloond worden. Heb me enorm zitten ergeren aan de buitenlandse media die het nederlands optreden enorm hard vond en het spaanse optreden was geweldig. Nou die Spanjaarden konden er ook wat van en zo'n mooi voetbal was het van hun ook niet. Wij waren de beesten en de Spanjaarden de mooiigheid. Nou echt niet! En dan vergeten ze dat die jongens ondanks hun verdriet toch een erehaag hadden voor die Spanjaarden. Tsja.. daar komt mijn trots wel even om de hoek kijken. Die twee presentatoren vond ik trouwens wel vreselijk irritant, Hans Kraay Jr. en die andere (niet Edwin Evers) Had echt zoiets van: laat die gasten genieten, in plaats van ze lastig te vallen met die onbenullige vragen van je.
Super blij met een 2e plek! erg knap van al die landen gewonnen en zelfs van Brazillie! stel dat spanje dr tegen moest hadden ze misschien wel verloren ! want ze zijn hartstikke sterk!! vind het echt knap hoor en heb ook de hele huldiging gezien en de rondvaart etc. vind t allemaal dik verdiend!!
zeer terecht, ze hebben het goed gedaan, en vind dat wij allemaal erg trots mogen zijn om ons kleine landje en ze zijn gewoon kampioenen!
Mijn eerste idee was "moet dat nou?" Maar heb het bijna helemaal gevolgd, en vond het heerlijk om te zien (heb toch al zat middagen voor mn tv versleten met het wk, dus deze kon dr ook nog wel bij) En oke, ze zijn geen eerste, maar 2e is ook zeker niet slecht!! Ik gun het ze van harte, en had GRAAG daar gestaan Vond het erg emotioneel.. En vond ze vooral zo heerlijk menselijk (niet van dat air gedoe enzo) Dus achteraf, vond ik het toch een goeie keuze!
Jaaaaaaaaaaaa, ik heb me daar ook vreselijk aan zitten ergeren!! :x Waren ze lekker aan het feestvieren, gaan ze aan die lui trekken en bedelen om een kommentaartje...pfff!! Laat lekker gaan!!! En dat alleen maar omdat SBS de rechten had gekocht...ttss.....
Helemaal mijn gedachten, vond het ook erg knap dat ze toch de tijd namen om netjes te antwoorden, zou zelf zoiets gehad hebben als 'fl***** even een end op!!'