'Dikke kont populairder dan ooit' - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] Nou dan! Er is nog hoop!
zandloop viguren zijn zowiezo al mooier vind ik =3 somige vrouwen zijn erg plat, net planken haha XD ik vind dat echt geen gezicht ^^'
nou das lekker dan, ben ik eindelijk goed aan het lijnen, gaat me reet wat kleiner worden worden dikke konten ineens populair aaaaa heb ik weer
Hoera er is nog hoop. Hier vrij dikke billen in verhouding met de rest. Erger me er altijd aan eigenlijk.
Als dit idd een trend wordt durf ik daar vol trots naast te gaan staan! *zingt een liedje: ik ben superhip, ik ben superhip!*
haha lol nou ben ik zelf wel gezet enz, en een bolle dikke kont heb ik wel zeker XD toch nog iets om trots op te zijn? =P
hahahahahah HAP! en ik neem nog een heerlijk stuk taart. mn vent is jarig vandaar! blij dat ik ook nog es hip ben hahaha
*gaat nog steviger lijnen* Gaat mij niet gebeuren dat ik ineens plots klaps na heel mn leven NIET met de mode mee gedaan te hebben ineens ongemerkt TOCH "hip" en "in" ben!