Vader plotseling overleden..

Discussie in 'De lounge' gestart door babyhope, 18 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik vind het zo moeilijk om te schrijven of er maar over te praten...

    Mijn vader 71 jaar oud altijd een hard werkende man geweest. Begonnen met 13 jaar in de kolenmijnen in Limburg. Kermismanneke internationaal vrachtwagen chauffeur. Meegeholpen met het thuisfront bij de landmacht van mijn broer.

    Hij deed op zijn leeftijd nog koeriersdiensten rijden 3x per week naar Parijs. Zo af en toe naar Bulgarije Oostenrijk Engeland Zwitserland..
    Hij hield er echt heel erg van en hoe vaak wij ook Zeiden "pap stop er eens mee" hoe vaker hij ging rijden..

    1 Nov mam heeft pas een 2de nieuwe heup gekregen en mocht eindelijk weer rijden. Ze was bij ons thuis op de koffie toen de baas van ons pap belde.
    Heb je nog iets gehoord van je man. Já vanmorgen om half 11 nog. Hij zou binnen 3 uur thuis zijn...
    Ga maar even zitten want hij heeft een ongeluk gehad in Duitsland.
    Donderdag avond 31 okt. Is ons pap zijn ritje naar Zwitserland gaan maken. Naar trappeln. Hij had er zoveel zin in...
    Op de terug weg is hij in Duitsland onwel geworden in de bus (gelukkig reed er deze keer een andere chauffeur mee achter hem, omdat de vracht te zwaar was).
    2 auto's zijn dwars op de snelweg gaan staan om hem uit te laten rollen.
    Uiteindelijk kwam hij bij. En stapte uit. Zei tegen de andere chauffeur "zo ik viel van mijn kluitje af zeg"
    Ambulance gebeld maar ons pap wilde gewoon naar huis rijden. Gelukkig heeft de chauffeur de sleutel af gepakt.

    Hij is naar de ambulance gelopen daar weer in elkaar gezakt epileptische aanval gekregen (shock).
    In het zkh heeft hij ons mam gebeld "och je hoeft niet te komen, de politie geeft nu net mijn rijbewijs terug dus ik kom zo naar huis gereden, er is niks aan de hand".

    Een uur later belde het zkh dat ons mam toch wel moest komen. Samen met de baas is ze naar Duitsland gereden. Toen ze daar aankwamen was hij al van de verpleegafdeling naar de intensive care afdeling gebracht.
    Toen hun in de wachtkamer zaten hoorden ze in een keer help help auww help.. En hop 20 man achter het bed de lift in naar de operatiekamer.

    Ik werd gebeld dat we toch maar moesten komen...
    21.45uur kwamen we daar aan. Hij lag nog steeds op de operatiekamer.
    23.00uur ong. Eindelijk we werden geroepen...
    Pap had een gescheurde hoofd aorta :cry:
    Ze hebben er een Stent tussen gezet maar houden hem in coma. Hij heeft zoveel bloed verlies gehad dat ze nu niks anders kunnen doen dan medicijnen geven en bloed..
    In goed vertrouwen stuurde hij ons naar huis.
    We mochten de volgende ochtend 2nov om half 10 bellen.. Als er iets veranderde zou de arts bellen.

    2 Nov.
    09.30uur mijn broer belt. Kom maar hierheen het gaat niet goed. De nacht is niet zo goed gegaan..
    12.15uur wij komen aan in frechen zkh. We moesten naar de familiekamer..:cry:
    Ons pap die oh zo sterke man die alles kon en deed. Die zoveel van het werken en reizen genoot en van zijn vrijheid. Was om 10.35uur gestorven...
    Om 11 uur stonden we al weer buiten het zkh...
    Er zijn nog een hoop problemen geweest Portomonee is kwijt. (wordt al geregeld via das recht)
    Ons pap overbrengen was eenheel gedoe.. Woensdag 6 Nov half 4 was hij pas weer in nl.
    Het was eerst niet zeker of wij hem wel mochten verzorgen omdat Duitsland niet heel respectvol omgaat met overledenen (te laat in de koeling en zo).
    Maar gelukkig mochten wij dat wel doen..

    Nu zit ik dit te typen en ik heb zoveel vragen..
    Pap heb je pijn gehad?
    Wist je dat het het einde was?
    Wist je dat wij er waren?
    Wist je dat ik/wij heel veel van je houden?
    Wat heb je gevoeld was je bang?

    Wat is dit moeilijk

    Sorry ik wilde dit even kwijt..
     
  2. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.396
    10.594
    113
    Ach meid toch. Heftig zeg. Heel veel sterkte!!!!
     
  3. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    Jeetje meid wat een verhaal. Heel veel sterkte met t verlies van je vader! Hier bijna 10 jaar geleden mijn vader verloren. Weet wat een gemis t is
     
  4. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.396
    10.594
    113
    En niks geen sorry trouwens!!!!! (Laatste zin in je bericht)
     
  5. Poro

    Poro Actief lid

    5 feb 2011
    396
    177
    43
    Wat vreselijk dat je zo onverwachts afscheid hebt moeten nemen van je vader. Heel veel sterkte!
     
  6. Marleen31

    Marleen31 Fanatiek lid

    5 aug 2011
    2.566
    468
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ooh wat verschrikkelijk. Gecondoleerd.
    Je wordt zo geleefd deze dagen/weken/maanden.

    Ik wens jou en je familie ontzettend veel sterkte.
     
  7. Beertje52

    Beertje52 Niet meer actief

    Gecondoleerd, veel sterkte.
     
  8. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Wat heftig zeg. Heel veel sterkte. Dikke knuffel!
     
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heel veel sterkte!
     
  10. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.204
    744
    113
    home sweet home
    Gecondoleerd en heel veel sterkte
     
  11. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.180
    2.374
    113
    Heel veel sterkte!
    Op 5 november 4 jaar geleden is mijn vader pok totaal onverwacht overleden. Altijd gezond en zo maar weg. Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt.
     
  12. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Het is idd echt heftig.
    En ik probeer me zo groot te houden voor mijn gezinnetje voor mijn moeder.
    Mijn broer woont boven in nl en wij in Brabant,, zij kunnen dus ook niet continue hier zijn.

    Ik heb al een paar paniek aanvallen gehad en slapa echt niet. Dus heb oxazepam 10 mg gekregen voor de nacht. Werkt super moet ik zeggen

    Maar wat wordt je geleefd deze dagen..
    En dan onze dochter opa's vriendinnetje ze is sommige momenten zo boos. En dan weer verdrietig opa zou haar zondag komen halen om naar de Mac te gaan.
    Ze was zijn allesie.. :cry::cry:
     
  13. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Gecondoleerd en sterkte
     
  14. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Wat een heftig verhaal.... heel veel sterkte voor jou en je familie ❤️
     
  15. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Heel heftig! Heel veel sterkte en gecondoleerd ook voor de rest van de fam en vrienden natuurlijk:(
     
  16. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Gecondoleerd, sterkte met dit enorme verlies..
     
  17. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Onwijs verdrietig, heel veel sterkte! ♡
     
  18. naatasja

    naatasja Fanatiek lid

    17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Jeetje wat heftig. Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke periode
     
  19. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.522
    6.527
    113
    Vrouw
    Wat een groot verlies :( Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
     
  20. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.560
    3.949
    113
    Gecondoleerd. Wat een onwijs heftig verhaal, ik kan me heel goed voorstellen dat je met al die vragen zit, waar je nooit echt antwoord op zult krijgen. Heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina