Menstruatie vraagje

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miiclaire, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miiclaire

miiclaire Actief lid

6 jun 2012
    223
    16
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik geef inmiddels ruim 10 maand borstvoeding, loopt Allemaal super en wil ik graag nog een poosje doen. Nu is het zo dat ik nog geen enkele menstruatie gehad heb.
    Afgelopen week had ik ineens wat bruin verlies, ik was in de veronderstelling dat dit het begin was van mijn eerste menstruatie na mijn bevalling.
    Nu heb ik 3 dagen bruin verlies gehad en daarna niets meer. Inmiddels al ruim 5 dagen helemaal niets.
    Is dit normaal? Zijn er meer vrouwen die dit gehad hebben of het herkennen?
    Ik hoop hier ervaringen te vinden van andere voedende vrouwen.

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het een vloedgolf van jewelste. Heb ongeveer 3 dagen ft op de wc doorgebracht, verschrikkelijk...
    Dus nee: ik herken het niet, maar ook iedere vrouw is anders.

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier had ik me ook voorbereid op een flinke menstruatie. Maar na mn 1e had ik ook maar hele lichte menstruaties. Geen idee hoe het deze keer zal gaan zijn.

4. fafa

fafa Niet meer actief

Hier ook. En dan breekt het natuurlijk, totaal zonder vooraankondiging, door op het moment dat je met een witte broek aan in de trein zit :D :) wat een feest was dat...

5. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat in mijn badpak, gelukkig alleen samen met man en baby in een huisje!!

6. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier eerste keer ook vreselijk mega ongi... daarna gelukkig niet zo erg meer.
    maar het kan vast ook heel anders zijn de eerste keer.

7. miiclaire

miiclaire Actief lid

6 jun 2012
    223
    16
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties,
    Ik wacht het gewoon weer even af.. Komt er niets kan ik altijd nog even langs de ha. Als ik dit zo lees staat me nog wat te wachten 😁

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.807
    5.942
    113
    Vrouw
    Nee.......hoe ellendig!:$

9. janny

janny Actief lid

29 mei 2010
    335
    47
    28
    Ik ben al weer een aantal keer ongesteld geweest. Steeds erg heftig.. Maar ik heb vanaf een maand voor mijn eerste menstruatie ook een aantal keer bruinverlies gehad. Bij de cyclus er na tijdens mijn ei-sprong ook weer flink bruinverlies.

10. Moon89

Moon89 Actief lid

18 mrt 2014
    167
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ruim 6 maanden borstvoeding gegeven.
    In die tijd ben ik ook niet ongesteld geworden. Één keer had ik heel licht bloedverlies en daarna niets meer.
    Toen ik gestopt was met borstvoeding heeft het precies 6 weken geduurd voordat ik ongesteld werd. Daarna onregelmatig, maar wel steeds korter.
    Mijn menstruatie stelde niet veel voor in vergelijking van voor dat ik zwanger werd. Ik ben dus wel blij dat het nu stukken minder is geworden.

Deel Deze Pagina