ga je gang mensen, waar raken jullie nou echt gefrustreerd van? * wij hebben sinds een half jaar een nieuw huis, en al onze spullen stonden in het buitenland, dus moesten weer nieuwe meubels verzamelen. heel lief dat mensen uit onze omgeving aan ons denken, maar die zijn nu de hele schuur aan het opruimen en bij ons aan het dumpen. nu hebben we al best een klein huis, maar dat staat nu vol met 3 ontiegelijk lelijke salontafels (van dezelfde persoon gehad ja, hoeveel salontafels dacht ze dat wij nodig hadden? we hadden al een mooie), 2 tv meubels (terwijl we zon tv incl meubel hebben) en een kapotte magnetron. een complete tuinset terwijl we geen tuin hebben. alles staat op elkaar gestapeld in een hoek in de woonkamer, maar alle andere mensen hebben weer een lekker lege schuur. ik ben die mensen echt wel dankbaar, we hebben zo ook een tv, wasmachine en bank gehad, en daar ben ik super blij mee. maar t is wel frustrerend dat iedereen ons nu als stort plaats aan het gebruiken is en mensen niet echt denken aan wat we nodig hebben en wat niet. wij hebben geen auto om alles weer weg te brengen. *ben net een half uur bezig geweest om een nummer op youtube te bufferen, had ik m eindelijk, was hij ook op mtv bezig. *ben net met de container over mijn teen heen gereden. au! zo dat lucht op!! nu jullie..
mij frustreerd het, dat als ik de telefoon opneem of de intercom, dat mensen telkens weer vragen is je moeder thuis en dat mensen mijn werk vaak niet serieus nemen en dan ook niet af bellen als de kindjes niet komen of mij niet met respect behandelen want ik ben maar een gastouder!!!
Mijn frustraties: Dat mijn huis zo'n puinzooi is en de verbouwing niet snel genoeg gaat. En dat mijn katten de bende nog groter maken.
dat is nét de ramen heb gelapt, en onze kat een vlieg buiten ziet.... je raad het al.... er staat nu 2 schattige kattenpoten om mn ramen!
Gisteren had ik na een paar uur moet verzamelen de caviahokken schoon gemaakt en gelijk de keuken grondig gedweild en gepoetst. Wil ik een keukenkastje een beetje ordenen, pak ik met mijn lompe motoriek een pak rijst en macaroni vast en laat ze uit mijn handen donderen. NEEEEEEEEE! Hele keuken onder macaroni en rijst, kon ik nog gaan vegen ook. Het is dat je macaroni niet heel hard kan schoppen....
hahahaha!! mijn frustratie is dat er op mijn werk nu een boel mensen zijn ontslagen per januari (waaronder ik) en dat je nu hoort dat er wel een uitzendkracht aangenomen is verder vind ik het frustrerend dat de snelweg hier een maand afgesloten is waardoor ik er nu 3 kwartier ipv 20 minuten over doe om op mijn werk te komen :x (maar ach dat probleem is in januari verholpen, ik zal jullie voor zijn )
Dat ik verkouden ben. Dat de wasmachine piept. (v-snaar) Tot overmaat van ramp doet onze auto vrolijk mee! Dat onze dochter lekker kan kliederen met stiften (ook haar handen en gezicht) Zaterdag: Dat ik de badkamer heb gepoetst maar met het naar beneden lopen een emmer water laat vallen. (ja, ik had hem boven ook kunnen leegmaken) Dat alles wat ik schoonmaak of netjes achterlaat in één ogenblik weer vies is. Maar verder ben ik heel gelukkig! (haha)
Mijn grootste frustraties zijn: 1. dat ik nu net verliefd moest worden op een man die op zee werkt en dus 1 of 2 weken weg is, 1weekend thuis en dan weer 1 of 2 weken weg is....... 2. Dat als ik het hele *lees: HELE* huis schoongemaakt heb en manlief vrolijk in het weekend alles laat slingeren en ik op maandag rustig opnieuw kan beginnen... 3. Dat ik van de week een brief van het UWV heb gekregen waarin staat dat ik geen recht heb op vergoeding/uitkering en ik niet zwanger zou zijn alsof een zw.schapsverklaring uit de lucht komt vallen....... uiteindelijk blijkt dat ze de verkeerde brief uitgeprint hebben sukkels..........
Dat ik met griep op de bank lig terwijl deze week mijn eisprong is... ( en ik zie er zooooooooo onaantrekkelijk uit nu...zelfs al zou ik wel zin hebben, mijn man knapt meteen af als hij mij ziet!) x
Dat ik al anderhalve week kots misselijk ben en er niks meer uit mijn handen komt. En zo verschrikkelijk moe als ik wel iets probeer te doen. Mijn huis wordt er ook niet schoner op. Man werkt 50 a 60 uur dus die wil wel helpen maar is soms ook echt te moe,
dat mijn man vertikt te klussen in huis, na drie jaar is het huis nog niet af en ik heb twee linker handen.. volgend huis neem ik iemand in dienst om alles kant en klaar te maken. grrr rot bende.. dan mijn zaak niet zo goed loopt zoals ik wil,, economie's bla bla elke keer als die balkende weer wat zegt op tv erover zakt de markt weer in omdat mensen hun geld dan weer weg stoppen:x wel begrijpelijk maar het meeste wat gezet wordt is oet lul ihihihi zo dat is eruit
nog frustatie, ik ben zo misselijk en moet zo veel plassen, maar ben niet ziek maar weet niet wat er wel aan de hand is
Pff, onze pup valt steeds van de bank af.. Heeft hij nu echt niet door dat de bank te hoog is voor een pup van 8 weken? zo zielig...
Dat er werkmannen in ons flatgebouw bezig zijn en nét als Alyna haar middagdutje moet doen onder haar kamertje gaan kloppen en boren... Ik weet wel dat ze overdag mogen doen wat ze maar willen maar ik was er toch écht niet blij mee!
dat heb ik nou ook! er zijn dagen bij dan beginnen ze in onze muur te boren van 7 tot 8 en dan stoppen ze en als ik me meisje op bed leg tussen de middag beginnen ze weer :x
Dat mijn vriend na 6 mnd nog steeds geen baan heeft.. Dat we al rood staan voor de huur e.d eraf is Deze laptop frustreert me ook moet 3 keer op de N rammen voor hij een keer op het scherm komt
dat ik vandaag een "alles valt zomaar uit mijn handen"dag had zzzz heb vandaag wel 200x tot 10 geteld. de eerste x is het niet erg maar als je in een supermarkt werkt (in de rayon van de shampoo en deo's) en daar alles constant omstoot en laat vallen zzzzz whhaaaaaa kutflessen!!
leuk tropic mijn grootste ergenissen zijn nou daar komt die dan.... * 36 weken zwanger en niet vooruit kunnen komen rugpijn, maagzuur,slecht slapen, je kent het wel kortom ik wil gewoon over 1 week bevallen * me vriend die altijd zo eigenwijs is en niet snapt dat een zwangere vrouw altijd gelijk heeft * hormonen hormonen daar erger ik me echt dood aan gewoon weer lekker mezelf zijn * veder verheug ik me heel erg op ons kleintje!