AAAAAAAAAAAARGH (/$';*^#"**#/&#"^) Pokke belastingdienst!!!!! Eerst sturen ze een dwangbevel voor een allang betaalde rekening, vervolgens sta je weet ik hoelang in de wacht. Dan krijg je een muts aan de telefoon die niet snapt waarom de aanmaning is verzonden want het is indd al betaald. Vervolgens word je beloofd dat ze terugbellen tussen 2 en 5. Om half 5 toch maar even zelf gebeld want nog steeds geen telefoontje. Volgende oen aan de telefoon die het even voor me na zal kijken en na 10 minuten wachten (inmiddels 10 voor 5) word ik serieus opgehangen!!!!!! Dus vlug nogmaals gebeld, krijg warempel iemand aan de lijn die me doodleuk verteld dat het inmiddels 1 minuut over 5 is en hij de desbetreffende persoon die hierover gaan nu dus niet meer kan bereiken. Moest ik dinsdagochtend maar om 8 uur meteen bellen want ja is tenslotte ook nog es pinksteren! ............... woedend!!!!
Oh wat vervelend! Ik snap je frustratie. Maar ze kunnen je 'niks maken' toch? Je hebt de rekening immers betaald
Ja het lucht op en ik weet dat ze ook maar zn werk doen maar als er niet gedaan word zoals beloofd mag ik best een btje boos worden vind ik
Nou ja...ze doen hun werk? Ze bellen niet terug...en ze hangen op... Dus diegene die TS had zullen bellen was om 1 over 5 al weg gegaan zonder te bellen.. Dus nee ze hebben niet hun werk gedaan en Ts is terecht gefrustreerd.
Misschien was het wel net 1 van die 5000 medewerkers waarvan zijn of haar baan op het springen staat. Ik snap je frustratie, zou ik ook gillend gek van worden en dat je dan opgehangen wordt, oef!
In de 1e instantie had TS gewoon op tijd kunnen betalen... dan was haar dit allemaal bespaard gebleven.
Inderdaad, ze doen hun werk juist niet. Of het nou de bd is of een ander bedrijf maakt niet uit. Ik zou daar ook niet tegenkunnen. Ik wil dat soort dingen ook gewoon geregeld hebben, dus ik snap de frustratie.
Eeh.. Ts geeft toch al aan dat de rekening al lang betaald is? Waar lees je dat ze niet op tijd was met betalen?
Zoiets had ik een poosje terug bij de gemeente. Wat kun je je dan kapot schrikken he!? Dan ga je gewoon aan jezelf twijfelen. Ging bij mij om een bedrag van 40 euro dat op tijd betaald was. Opeens een dwangbevel in naam des konings en extra kosten. Ik heb dus gelijk gebeld en in tegenstelling tot de belastingdienst kreeg ik een lieve dame van de gemeente aan de lijn die op mijn iban zocht. Ik had het inderdaad overgemaakt, maar een cijfertje omgedraaid bij t betalingskenmerk. Excuses en opgelost. Dat verscheuren voelt dan zo heerlijk
Nou ik weet niet hoor maar voordat je een dwangbevel krijgt ben je al ver heen en zeker niet op tijd met betalen.
Wel of niet op tijd met betalen, doet er nu niet toe. Ik vind het behoorlijk overdreven om er een haat-topic aan te wijden
Wie zegt dat het dwangbevel terecht is verzonden? TS zegt dat ze de rekening allang betaald heeft, ik heb geen reden om aan te nemen dat ze liegt. Misschien is er gewoon een fout gemaakt bij de belastingdienst en heeft TS nu dus ten onrechte een dwangbevel ontvangen. Als ze daar dan contact over opneemt wordt ze niet naar behoren geholpen, ik snap de frustratie dus helemaal.
Maar het hele dwangbevel is onterecht...wat de rekening is allang betaald. Dus de aanleiding waarvoor TS belt (het dwangbevel) is een fout van de belastingdienst, niet van TS.
Nou, dit is al jaren mijn ervaring met de belastingdienst. Aangifte ingediend; prima. Voorlopige aanslag; prima. Zelfde berekening als de boekhouder. Definitieve aanslag; of we even 13.000 euro willen betalen 😏 opnieuw aangifte gedaan; prima, dezelfde uitkomst als de voorlopige aanslagen. Maarrrr wel de openstaande rente van 475 euro verplicht moeten betalen. Over 2009; aangifte gedaan. Voorlopige aanslag; top. Vervolgens word ik bij een verkeerscontrole aan de kant gezet; 10.000 euro die openstaat. Hoppa; boekhouder erop gezet; is idd gewoon aangifte gedaan en bericht naar ons gestuurd. Maarrrr wel die openstaande rente moeten betalen. Daarna zijn we overgegaan naar een andere boekhouder en niks meer dan ellende, maar dat is niet de schuld van de bd. Maar mijn man zit in de visserij en ze snappen hun eigen regels niet voor die sector geloof ik.