wie heeft er een betaal website met eigen domein naam? Waar kan ik die het beste nemen, en is dit makkelijk te doen? Zit er dan een leyout bij of moet ik hem helemaal zelf maken? Het moet wel een site zijn waar ik dingen mag verkopen. mijn site van webklik word steeds gehacked en ben het zat om hem steeds opnieuw te moeten maken!
ik heb het via www.mijndomein.nl ik maak ze zelf via frontpage (lekker makkelijk hihihi). Voordeel van frontpage is dat het echt je eigen site wordt, alleen kost het wel even tijd om een site te bouwen. (ik heb hier 4 sites gehost) Volgens mij kan je niet voor een standaard layout kiezen. En je mag ook verkoop site ervan maken. En de prijs is vergeleken bij andere bedrijven zeker niet hoog.
Heb er al 3 a 4 jaar een op http://www.helderhosting.nl/ Nog niet down geweest en je kan er databases aanmaken als je wilt zodat je een forum of blog ofzo op kan zetten. En nog meer extra's geloof ik maar daar heb ik nog niet zo mee gestoeit behalve de emial dan. Nouja ik zou zeggen kijk ff rond op de site Je kan hier helemaal je eigen site van maken via welk programma dat je ook maar wil gebruiken voor de layout. Clean html, dreamweaver of frontpage. En als ik me niet vergis kan je via een ftp maar ook via een upload iets van hun je site online zetten (ik gebruik ftp omdat ik veel te ongeduldig ben )
Ik heb op dit moment 6 domijnen inc webspace bij one.com. Ben er heel tevreden over en het is niet duur denk aan 40 euro per jaar voor onbeperkt dataverkeer en een gig aan host ruimte. Je kunt ook meer ruimte nemen natuurlijk. Verder maak ik mijn websites met photoshop html en php.
freewebs .com is ook leuk(gratis of betalend) mooiste-baby.nl(betalend) leukste-kleuter.nl(betalend) ik weet niet of je hier wat mee bent