na 5,5 weken zijn hechtingen nog niet genezen

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Renate28, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Duurde het bij jullie ook zo lang? :(

Het bloedt dan wel niet meer, maar genezen/ dicht is het nog niet volledig...

(Balen, want ik wil nu wel weer eens sex!)

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Bij mijn zitten ze er ook nog hoor niet dat het nog pijn doet maar ik voel ze nog wel onder de douch.

Geen idee waarneer ze nou eens weg zijn

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik zou even langs de HA gaan. Soms lossen oplosbare hechtingen toch niet op en dan haalt hij het weg.

4. Niet meer actief

bij mij zijn ze na een week verwijderd.. Wat zitten die hechtingen lang bij jullie (en ik had een totaal ruptuur)

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ze konden ze weg halen bij mijn maar dat wilde ik zelf niet want ze lossen zelf op alleen duurt het wat langer dan. Ach ik heb er opzich geen last van ja durf nog geen sex te hebben maar dat vind ik toch wel wat eng na me bevalling

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mijn hechting (keizersnede) is er de 10e dag uitgehaald. Het was een oplosbare hechting, en de VK zou de beide uiteinden losknippen (waren knoopjes), maar ze kon de hechting er zo uit trekken, ik vernam er nix van! Was gelukkig heel snel genezen. Dus nu zit de hechting in het babyboek.

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Mijn hechtingen zijn er op dag 7 al uitgehaald. Ik had het wat beter moeten formuleren, geloof ik... Maar het gaat juist om de wond van de 'knip' die zo slecht heelt...

Deel Deze Pagina