Hallo! Wij hebben een cools petito wolk/maan plafondlamp. Wolk/Maan - Kinderlampen-ShopXL Nu doen 3 kleine lichtjes (sterretjes/ kerstverlichting) het niet meer. Deze hebben wij proberen te vervangen dmv kerstverlichting alleen zijn de vervangen lampjes heel zwak. Deze geven bijna geen licht waardoor het effect van de lamp helemaal weg is. Heeft iemand ook dit probleem gehad? zoja, wat heb je dan vervangen zodat alles weer hetzelfde 'felle' licht geeft?? Cools petito namelijk failliet en kan ze niet meer bereiken met deze vraag. Is het een optie om álle lampjes te vervangen uit een nieuwe streng kerstverlichting zodat het hetzelfde watt heeft en evenveel licht geeft? Doos hebben wij niet meer en op de kamp staat niet hoeveel watt/volt die kleine 'kerst' lampjes zijn. Dank alvast!
Ik ken het probleem niet maar heb dezelfde lamp. Ik zou alle lampjes dan vervangen. Dan heb je tenminste wel dat alle lampjes even fel branden...
bij mij was er ook een lampje stuk en ik heb bij babyhuis Wierdsma(Sneek)een nieuw lampje er in laten zetten.Misschien kun je ze eens mailen?Ze hadden nog lampjes op vooraad.
Hallo Brisje en YJ8, Dank voor jullie reacties! Ik ga eerst inderdaad even naar babyhuis sneek bellen. Kan altijd een poging wagen! Mocht dit niet lukken dan maar alle lampjes gaan vervangen.... *Zucht* groetjes!