Bestellen jullie wel eens heel veel bij een postorderbedrijf, om te passen? Dus als je twijfelt over de maat, bestel je dan 2 of 3 maten, verschillende modellen of 3 paar laarzen om de rest weer terug te sturen? Mits het retourneren gratis is en meestal is dit wel zo. Ik doe dit soms wel eens met broeken, bestellen in twee maten als ik twijfel. Maar nu heb ik laarzen op het oog die ik heel graag wil, ze hebben er verschillende modellen in dus ik denk dat ik maar een paar verschillende bestel, om de mooiste te houden. Wil ze toch even aan zien.. Doen jullie dit wel eens? Natuurlijk wel achteraf betalen met accept giro dan, haha! Anders moet je het eerst voorschieten. In dit geval zou dat een flinke rekening worden.. Gewoon benieuwd...
Kleding koop ik nooit online. Dat wil ik altijd in een winkel kunnen passen. Dat hele gedoe met terug sturen e.d. zit ik niet op te wachten.
Ze komen het gewoon ophalen, om het makkelijk te maken Ik vind shoppen online geweldig, tot aan China en de States toe. Australie. Vooral voor de meiden. Hoef het ook eigenlijk nooit terug te sturen, zou ook niet erg handig zijn als je van zover besteld. Tenminste, voor de meiden dan. Zelf twijfel ik wel eens over de maat, bij strakke broeken bijv. weet je het maar nooit.
Ik heb het laats voor het eerst gedaan en moet zeggen dat het me alles meeviel. 2 nette damespakken in 2 maten. Eentje zat als gegoten (de ander dus duidelijk te groot) Degene die te groot was in een doosje gestopt. Retourbon erbij, adressticker uit de ene doos op de retourdoos geplakt en alles weer ingeleverd op het postpunt (dat hie en de supermarkt zit waar ik toch boodschappen doe. Laten afhalen kon ook... Maarja dan zit je weer te wachten op zo'n koerier en boodschappen moet ik toch doen. Helemaal tevreden Ik wil ook liever makkelijk passen in de winkels n kopen wat ik nodig heb.. Maar dankzij nieuwe baan kan ik een hele nieuwe garderobe aan nette pakken en mantelpakjes gaan aanschaffen en als ik dat hier in het winkelcentrum moet doen ben ik compleet arm. Nu 2 pakken à 39 plus een stapel bijpassen tops en blouses en toch niet arm. Toch beter dan 100 per pak en 39 voor je blousje
Oh ja hoor, dat doe ik ook wel eens. Pas nog een grote bestelling bij de H&M gedaan voor mijn dochter. Eén rokje in 2 maten besteld en later 1 van de 2 geretourneerd. Ideaal!
Jahoor! Vooral bij Esprit is dat heel erg handig en ze raden het zelfs aan als je bijvoorbeeld twijfelt over een maat. Geen problemen mee dus
Best handig he, vooral het uitzoeken van kleding ed. Wat ik in een uurtje online bij elkaar kan zoeken lukt me in geen dagen in de winkels. Als ik al zou weten waar ze het verkopen. Hebben ze bij de een je maat of kleur niet? Even het merk Googelen en prijs vergelijken..
Ik doe dat al jaren. Vooral bij Wehkamp, ik ga echt niet 2 of 3 keer 5,95 euro verzendkosten betalen. Ik pak altijd de maat die ik denk dat ik nodig heb en dan een maat kleiner en een maat groter.