Ik zou graag in het geboortekaartje een kleine tekst/gedichtje willen zetten dat onze dochter een zusje heeft gekregen. ik zoek het meer in deze richting: Wat is het bijzonder en fijn, om jou grote zus te zijn! 'naam van de grote zus' kan iemand hier iets leuks van maken??
Na vele nachtjes (liggen?) dromen is mijn zusje *naam* eindelijk gekomen Ik ben trots en vind het reuze fijn om jouw grote zus te zijn! is bovenstaande iets? En klopt de spelling??
Die had ik eerst, maar vond ik zo standaard, dat ik er dit van gemaakt hebt Maar is het reuzefijn of reuze fijn??
Jouw handje in de mijne zo gaan we hand in hand als broers een ijzersterke band ik ben alweer wat groter en jij bent nog zo klein maar ik hoop dat wij voor altijd elkaars vriendjes zullen zijn wat vind je hiervan dan? dan natuurlijk wel aangepast naar zusje enz
Mama haar buik werd langzaam rond, En ik vroeg me af waar dat van komt, En wat mama zij jij krijgt er een zusje bij En nu eindelijk daar ben jij, En lieve naam ik ben nu zo blij Dat ik voor altijd jou grote zus zal zijn Is dit iets?
Ik lees even mee Had deze ook nog gevonden; Jouw handje in de mijne, zo gaan we hand in hand. Mijn grote hand, jouw kleine, een ijzersterke band.
Wij hebben: Samen lachen, samen spelen, Samen met jou alles delen. XX (naam grote broer) Ben ook benieuwd of je al iets hebt gekozen!
Dit versje had ik ook maar dan als zusjes idd. Maar de laatste zin moet zijn Elkaars vriendje zullen zijn. (Je bent allebei vriendje van de ander, is dus geen meervoud)