Wij zouden heel graag een geboortegedichtje voor onze tweeling op het kaartje zetten. Nu willen we ook graag (als het kan) ons doodgeboren kindje erbij betrekken om het zo maar te noemen. Heeft iemand een idee? Of 2 aparte gedichtjes, 1 voor de meisjes en 1 voor ons vlindertje?
Deze vind ik altijd heel mooi: Dag mijn kleine lieve zusjes wees maar niet bang, vanop mijn wolkje zal ik op jullie passen jullie hele leven lang.
Wij hadden: Nog nooit waren einde en begin Voor ons zo met elkaar verweven Intens gemis en stralend nieuw Beide met liefde omgeven Ik vond het super lastig om inderdaad iets voor ons overleden kindje op het kaartje te zetten zonder dat het een tweede rouwkaartje werd zeg maar. Op deze manier was het voor ons duidelijk dat we evenveel van allebei de kindjes houden. Nu wil ik het subtieler doen: Geluk schrijf je met 4 letters. Voor ons een duidelijke boodschap dat we nog steeds heel blij zijn met Sven als ons eerste kindje. Ook dit kindje krijgt namelijk een naam met 4 letters (niet eens bewust). Op de site van lieve engeltjes staan trouwens een hoop ideeën.
"Ergens ontastbaar ver, schittert dierbaar een kleine ster en is stil getuige van ons geluk" "In 2 harten zijn jullie nu al gesloten. Op 2 paar handen zullen jullie worden gedragen. In de stralen van 1 ster zullen jullie schijnen. Die ene ster zal jullie volgen en beschermen. En alles zal jullie laten weten, hoe welkom jullie bij ons zijn."