Help.. ik kan redelijk goed haken..alleen dat patroon lezen kan ik gewoon echt niet. Nu heb ik een super leuk vestje gezien, maar ik snap het begin niet. Ook op youtube kan ik het niet vinden. Fundering vasten, daar moet ik mee beginnen. Dit staat er: 2losse, haaknld in de tweede losse vanaf de haaknld en trek een lus(1losse gehaakt) *omslag en haal door de twee lussen op de haaknld. (1 vaste gehaakt), haakld in een losse steek en trek een lus. Herhaal van *tot u het aantal fv (fundering vasten)heeft zoals het patroon aangeeft. Iemand die dit duidelijk kan uitleggen??
2losse, haaknld in de tweede losse vanaf de haaknld en trek een lus(1losse gehaakt) *omslag en haal door de twee lussen op de haaknld. (1 vaste gehaakt), haakld in een losse steek en trek een lus. Herhaal van *tot u het aantal fv (fundering vasten)heeft zoals het patroon aangeeft. Haak 2 losse Steek je haaknaald in de eerste losse die je hebt gemaakt Haal de draad door de lus en nu heb je 2 lussen op de naald. Maak een omslag en haal deze door beide lussen. Nu heb je een vaste gemaakt. Hierna is het raar. Want er is geen losse steek meer. Volgens mij moet je het gewoon herhalen vanaf het begin ( 2 lossen haken, vaste in 1e losse haken, 2 losse haken, vaste in 1e losse haken). Zeker weten dat het goed is overgetypt?
Ja smeetjuh volgens mij kloptndat. Net staat er ecgt zo. Maar ik ga even het patroon opzoeken. Staat op drops design
Kan het patroon zo snel niet meer vinden. Had m uitgeprint..maar dan zal het een foitje zijn in de beschrijving... maar ik ga het morgen proberen..mocht ik nognergens niet uitkomen mag ik jou jullie een pbtje sturen om te vragen? Beloof dat ik niet iedere dag zal vragen hoor haha