Mijn man is bijna jarig en ik zou hem graag verrassen met een dagje weg! Maarrrr nu komt het hij is alleen weg van voetbal en natuurlijk maar 1 favo club die dan als het goed is niet meer speelt en zowel dan zijn die kaarten allaaaaang uit verkocht. Ik ben nu dus een beetje inspiratie loos En zou echt niet weten waar ik hem mee naar toe moet nemen. Dus wie weet hebben jullie nog leuke tips/ideeën?
Hahaha ik krijg mijn man voor geen miljoen naar Amsterdam dus die optie valt al af. Sauna houdt hij ook niet van en concert zou kunnen maar zijn muzieksmaak is ook behoorlijk beperkt.. Terras kan een optie zijn maar dit doen we al zo vaak dus vind het niet echt "speciaal" om dat kado te geven zeg maar
op vakantieveilingen vind je weleens leuke dagjes dingen. zoiets als ferrari of lamborghini rijden maar ook weleens in een stadion ene rondleiding ofzo. en anders lekker een nachtje weg samen? ergens eten? ben ook totaal niet origineel he haha
Ja dierentuin vind hij heel leuk! Maar daar wilt hij dan weer alleen met zoontje heen en ik wil juist een keer wat met zijn twee doen
Uitwaaien op het strand (mits het lekker weer is) Daarna lekker wat gaan eten/borrelen? Of ga romantisch picknicken in de duinen. Naar de bios samen, of thuis lekker voor hem koken en het romantisch maken. En daarna samen een goed dvdtje kijken. Weet niet of hij van sterke drank houdt, maar je hebt een workshop eigen wiskey brouwen. Is misschien ook heel erg leuk! Of een weekendje lekker genieten in een hotel, kan ook. Zou toch te erg zijn, als hij dat allemaal niet leukt vindt, en echt alleen maar van voetbal houdt
Nouja ik wil hem wat geven wat hij echt leuk vind. Als ik hem iets geef wat hij niet leuk vind vind ik dat best zonde namelijk dan doe ik hem er ook geen plezier mee. Dan kunnen we wel naar de bios gaan bijv. maar ik weet dat hij niet van films houd. Maar er staan zeker een paar dingen tussen die de moeite waard zijn!
Workshop bonbons maken, indoor skydiven, abseilen. En in Tilburg heb je de Voltage, kun je allemaal indoor spelletjes doen (was mijn vrijgezellenfeest haha)
Mijn vriend is volgende week ook jarig, en ik geef hem een waardebon van Traffic Control. Kan hij zelf kiezen wat hij wil doen: bungeejumpen, paragliden, autoslipcursus, parachutespringen en nog veel meer! Maar ja, daar houden niet alle mannen van. Wie weet de jouwe wel. Succes!
sjee.... als je maar even lekker samen bent toch????? ik zou niet te te moeilijk doen. wij gaan zo vaak een nachtje naar een hotel en ik geniet er elke keer weer van en mijn vriend ook... hoevaak we er ook al zijn geweest... laatst nog een nachtje in Den Haag geweest... was super leuk hotel., bijna in het centrum.... gewoon even samen op terras zitten, winkelen, hapje eten... heeeerlijk
Op vakantieveilingen heb je ook regelmatig goedkope uitjes, staan best leuke dingen tussen. Maar goed, ik heb ook elk jaar dit dilemma