Ik zit in de laatste fase van mijn studie... ik ben echt heel druk geweest om de laatste dingen af te ronden. Nu zit ik met een probleem. 2,5 week geleden heb ik een laatste opdracht ingeleverd bij een docent. Ik had hier nog niks van gehoord begin deze week, en 19 september moeten alle cijfers in het computersysteem staan. Dus heb ik dinsdag weer een mail gestuurd.. die misschien een beetje pusherig was... maar ik wil gewoon heel graag afstuderen.. en anders kan dat pas weer in december. .... weer niks gehoord... nu weet ik niet goed wat ik moet doen.. ik heb op de site zijn nummer gevonden... zal ik hem bellen???
Kun je niet met je opleiding zelf bellen of evt. met je studiebegeleider? Wie weet is er wel iets aan de hand (ziek of ziekte in de nabije omgeving) en dan lijkt het me ook zo vervelend om te storen. Wie weet kan je studiebegeleider de docent evt. nog even helpen herinneren?
ik zou bellen - gewoon voor een ontvangstbevestiging. Aangeven dat je eigenlijk niet wil storen - maar dit is wel heel belangrijk voor je.
Inderdaad, zeker bellen! Ik erger me altijd enorm aan docenten die slordig met dit soort dingen omgaan. Ik moet mijn paper eens te laat inleveren of me niet tijdig inschrijven voor een vak.
Ik zou zeker bellen. Voor het zelfde geld is je email door hem gemist en krijg je helemaal geen reactie. Hier wat negatieve reacties met docenten en daar moest je er echt achteraan blijven zitten anders kreeg je nooit een reactie.
bedankt voor jullie adviezen! Ik ga straks eerst mijn mentor bellen, das een goede tip! en hem om advies vragen. ik denk niet dat mijn mail gemist is... aangezien ik hem al 2x er een heb gestuurd.
Ik zou kijken of ze zijn secretaresse kunt bereiken (als hij die heeft). En anders er inderdaad zelf achteraan bellen.
hva.. Goede ervaringen, daar hebben wij ook zo'n probleem mee gehad met reageren. Dus zeker erachteraan bellen!
Als ik iets wil weten ivm achterstallige cijfers of nog niet verwerkte studiepunten mail ik de docent en cc mijn mentor. Leg het even uit van je afstudeer datum en blijf mailen.
oke hahaha. ik studeer aan de HU namelijk, en bij ons ook een docent die NOOIT reageert op mails... echt enorm frusterend
Ik zou gewoon bellen. Het gaat om je afstuderen. Toen ik studeerde waren er ook docenten die domweg hun mail niet beantwoordden. Ik kon wel zien dat ze het lazen doordat ik vroeg om een verzendbevestging maar antwoorden ho maar. Succes!
En TS? Nog gebeld? Ik zou zeker bellen, het gaat om nu afstuderen of over 3 maanden, vind ik wel een belletje waard!
Ik heb twee keer gebeld maar helaas werd er niet opgenomen. Heb de voicemail ingesproken met de vraag of hij s'avonds wilde terugbellen.. maar helaas, dat is niet gebeurd. ... ga het straks als mijn zoon slaapt nog eens proberen.