Bedankje voor logopediste

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 7 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mini O is in juni vorig jaar begonnen bij de logopediste. Nu vandaag, net op z’n verjaardag, hebben we te horen gekregen van haar dat hij niet meer terug hoeft te komen. Natuurlijk ben ik enorm trots en komt het goed uit, net nu hij is gestart met school. Maar aan de andere kant vind ik het ook ‘triest’. Die twee zijn echt dol op elkaar. Mini O spreekt regelmatig over haar, ook of hij er in de vakantie heen mag. Zij daarentegen zegt ook dat ze erg gehecht aan hem is en hem erg zal missen. 29 november is de laatste afspraak en ik wil haar graag een bedankje geven. Niet over de top waar ze zich ongemakkelijk door voelt, maar ze heeft mini O enorm geholpen en ervoor gezorgd dat hij zich meteen op z’n gemak voelde tijdens de sessies.

Hebben jullie tips?

WWJD vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en mini O wil ook graag iets met me samen knutselen. Iets groots, aldus hemzelf.

Ook hiervoor tips welkom haha.

3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Als ze thee drinkt, een leuk thee pakketje. Kan je mini O een theeglas laten beschilderen.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou het simpel houden.
    Bloempotje verven met hem bijv en daar een plantje in voor in de praktijk.
    Iets in die strekking.

evaleana vindt dit leuk.
  5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Mijn zoon had laatst de logopediste waar hij ook een goede band mee heeft en waar hij niet echt zn spraak oefent maar meer zn emoties leert reguleren en echt hele grote stappen heeft gemaakt een grote geurkaars gegeven met de tekst "Je bent goud waard". Had gouden tekst stickers besteld bij iemand op fb en die erop geplakt. Werd zeer gewaardeerd.

Kan btw ook op een bloempot met een leuk plantje erin.

WWJD vindt dit leuk.
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.291
    113
    Als ze thee drinkt of zakjes heeft staan( voor als ouders wachten) een kistje voor de theezakjes beplakken / beschilderen. Wat thee en wat wij altijd leuk vinden zijn zelf gemaakte koekjes.

Een pot beschilderen of beplakken met een plantje is ook leuk.

Als extra mocht o nog niet klaar zijn een mooie tekening.

7. Vekl

Vekl Actief lid

26 nov 2022
    246
    158
    43
    Vrouw
    Ik werk als logopedist en kan zeggen dat het meeste wel gewaardeerd wordt.
    Zelf vind ik een bos bloemen of een mooi spel/prentenboek om te gebruiken tijdens de behandelingen het leukst.

Geen idee wat het budget is maar van djeco hebben ze veel leuke spellen.

WWJD vindt dit leuk.
  8. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.574
    3.904
    113
    Vrouw
    Het alfabet boek misschien?
    Kan ze dan nog gebruiken bij andere kindjes.
    En samen een grote kaart knutselen

9. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Zit er een brownies en downies in de buurt, of een soortgelijk initiatief? Daar een cadeaubon van? Kan een klein bedrag zijn voor een kop koffie maar bv. Ook voor een lunch.

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.291
    113
    Prentenboek is ook altijd leuk.

Misschien voor de komende tijd is deze leuk:
    Sinterklaas Charlotte dematon de nieuwste versie. Praat platen dus misschien wel erg leuk.

11. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Leuk idee: alleen nergens meer aan te komen ben ik bang.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.291
    113
    Ooh dat zou jammer zijn. Kijk daar had ik dan net niet naar gekeken :oops:

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.679
    113
    Gaat om het gebaar toch, een leuk kaartje met lekkere chocolaatjes ofzo lijkt mij goed. Heb ik ook gedaan tien dochter klaar was met speltherapie.

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Leuke ideeën! Dank.
    Qua budget heb ik geen maximum maar ik wil vooral gewoon mijn (onze!) dank laten blijken zonder de ander ongemakkelijk te laten voelen. Ze heeft ons (hem) echt geholpen en we hebben 1,5 jaar toch intensief contact gehad.

15. WWJD

WWJD Niet meer actief

Hier ook een logopediste, mooi om te lezen dat het naast de leerzame tijd ook zo'n mooie fijne tijd was, voor beide.

Wat @Vekl ook zegt vooral een spel (liefst een waar je veel vrijheid in interpretatie in hebt) of prentenboek is een waardevolle aanvulling als je echt graag iets wilt geven, althans, dat vind ik.
    Een versierde bloempot oid om neer te zetten is ook heel mooi zeker als aandenken. Ik kreeg ooit een gepersonaliseerde fotolijst, was ook leuk.

Haha en veelgenoemd, thee..:roflmao: ja echt logopedistes zijn vaak (niet allemaal wellicht) theedrinkers.

Vekl vindt dit leuk.
  16. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Is er niet een leuk boekje met O zijn naam? Wij hebben dat op de oude opvang gegeven. Was een leuk prenten/voorleesboek wat ze nog regelmatig gebruiken.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Mijn associatie is direct met lollies, omdat ze je kind goed leert l*llen... maar die kan je de trotse gever niet uitleggen :p
    Bij ruim budget idd iets leuk/nuttigs voor haar werkzaamheden en anders iets lekkers/waardebon voor een leuk zaakje en/of een knutsel die een tijdje kan pronken en dan met goed fatsoen weggedaan.

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina