Dames, wat vinden jullie van de naam Sedde?? Ik vind hem heel leuk en stoer, maar manlief is nog niet overtuigd. Hoe vinden jullie deze naam overkomen?
Heb de naam nog nooit gehoord, maar ik vind hem prima kunnen. Klinkt Fries of Scandinavisch. Senne vind ik ook mooi.
Een beetje een rare naam. In het Brabants dialect wordt "wat zeg je?" uitgesproken als "wa zedde?". Misschien komt het daardoor. Fedde vind ik leuker.
Bedankt voor jullie reacties! Manlief vindt Fedde ook leuker, maar ik denk dan altijd aan 'verder', waar wij wonen wordt de 'r' namelijk niet altijd goed uitgesproken en dan lijkt dat zo op elkaar... En ben zelf nogal van het afkorten en dan vind ik 'Fed' niet leuk klinken... 'Sed' klinkt wel leuk!! En denk bij Fedde altijd aan Fedde le Grand.. Lastig!!!!!!! Meer reacties zijn welkom
Ik vind Fedde ook leuker.. Ken een Fedde en dat wordt eigenlijk nooit afgekort naar Fed dus daar zou ik me niet druk om maken.
Ik vind Fedde ook mooier. Je kunt ook altijd nog voor Sed (Seth) gaan als het je om de afkorting te doen is
ik ben het met de meeste dames hier eens. Fedde klinkt lekkerder. maar Sed vind ik ook een goede optie, lekker origineel!
Mmm.. Sed is idd best leuk!! Ook op deze manier geschreven.. Net ff anders dan Seth! Ik ga hem in de groep gooien
Senn is wel leuk, maar kan niet ivm naam dochter.. Oh echt zo lastig!! Manlief en ik zitten ook totaal niet op 1 lijn!
Ik zou ook niet voor sedde gaan, vind het ook te geknutseld. Fedde Mijn dochter heeft een fender in de klas, misschien is dat wat?