Als het ons gegund is, willen mijn vriend en ik graag een broertje of zusje voor ons zoontje. Een jongensnaam hebben we al. Maar voor een meisje vind ik het zo vreselijk moeilijk. Ik heb ook een hele rare smaak moet ik zeggen. Misschien iemand een idee? Om een idee te geven noem ik wat random namen wat ik wel/niet leuk vind. Wat niet mijn smaak is : Emma, Isabella, Laura, Leonie, Michelle, Anouk, Nora/Noor, Sara/Saar, Mila, Lynn, Sterre, Vlinder. Wat net niet leuk genoeg is : Olivia, Kenza, Charlie, Bobbi, Minte, Vesper, Skylar, Ik houd eigenlijk van aparte namen. En namen zoals Bailey, Brooklynn, Aspen, Blair, Blue-Ivy, Jezzebel, Coco. Ik vind Blue bijvoorbeeld een toffe naam. Maar je kan je kind toch geen blauw noemen? Waarom heb ik z'n rare smaak? Help!
Shelby Harper Skye June Rox Do Paisley Phoenix Dawn Summer Indy Scarlett Riley Vanity Lilith Bliss Blossom
Hope Faith Yazz Joy Madison Vie Ginger Berbel Mavis Beryl Angel Hazel Pearl Pepper Lexi Lacy Bobbi Gigi Rhodee Mercedes Angie Teddie Paris Jewel Paige Heavenly Yentl Everly Emerson Lexus Savannah Bailey Willow Poppy
Ik ken een meisje die Blue heet Haha en zij is in de 20. Maar ik vind de namen die je opnoemt leuk! Zeker de aparte namen. Harper vind ik ook mooi voor een meisje
Wil je ook een impressie geven van de jongensnamen die jullie samen leuk vinden? Hier namelijk ook een zeer uiteenlopende smaak maar er zijn ook een handjevol namen die we samen leuk vinden. Het is nooit helemaal zijn smaak of helemaal mijn smaak. HIer zijn de namen ook een compromis. En stiekem vind ik dat best jammer
Coco Pip April Summer Vienna Arizona Teddy Autumn Reese Lola Lila Blake Blanche Ariel Poppy Maan Luna Pomme
Ik dacht even dat ik in de lounge zat, naam voor een mesje . Tja, ik hoor tegenwoordig zoveel vreemde namen, ik denk dat Blue of Coco wel meevalt.
Ik hou ook van namen die je minder tot nooit hoort, mijn dochter is de enige op school met haar naam en hopelijk is d'r zusje dat straksook
HAHAHA Dat zie ik nu pas! Oeps! Ben blij dat je Coco of Blue wel mee vind vallen. Ik zou in ieder geval niet voor een GiovannaJovanaJanna naam gaan ofzo
Een poos terug was hier een gaaf topic voor bohemian meisjesnamen, misschien kun je daar nog leuke inspiratie opdoen: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/korte-bohemian-meisjesnaam-gezocht.605428/#post-19358064
Oh super! Ik zie dat "mijn" namen die ik mooi vind ook genoemd worden. Dus blijkbaar is mijn smaak niet al te raar.. Dat scheelt weer!
Bedankt voor je pb! Ik weet niet of ik juist zit...... Rowie Jackie Este Nova Day Nena Macy Lilly Summer Lola Nona Phoebe / febe Uma Quincy Jordan Pixie Pippa
Uit nieuwsgierigheid: wat is er mis met Giovanna Jovanna Janna namen? Vind dat best normale namen eigenlijk de eerste dan Italiaans. Ik ken een Jovanna van een beetje hippie achtige ouders en had Janna's op school die heel 'normaal' waren net als Anna's enzo.
Ik bedoel aan elkaar, niet een Jovanna. Maar namen waarbij het hele alfabet minstens 2x is gebruikt. Of Dj'aydendiamantino bijvoorbeeld.