Hulp bij keuze voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door 078mama, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Meiden ik heb even wat hulp nodig. Lotte drinkt op dit moment 5x200cc friso comfort met 1 eetlepel Nutrix in de laatste fles. Nu krijgt ze deze laatste fles rond half 12 en om 5 uur heeft ze dan alweer honger. Nu heb ik het advies van iemand hier gekregen om de laatste fles friso extra te geven! Opzich een goed idee maar Lotte spuugt best wel snel en heeft heel af en toe nog weleens een krampje. Wat zouden jullie doen? Friso extra geven met Nutriton of bij de confort blijven? Of misschien zelfs mengen?

Alvast bedankt!

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    gewone friso kan je wel mengen met andere soorte maar of dat ook met comfort en extra kan weet ik niet.

je zou meer rijstebloem door haar laatste fles kunnen doen. Kian krijgt al vanaf hij 2 maanden is nutrix door ze fles en hij zit nu al op 4 eetlepels op aanraden van het CB. hij is niet te zwaar dus dan mag dat.
    ik zou dus eerst proberen de rijstebloem te verhogen naar 3 eetlepels en kijken hoe het dan gaat. anders kan je altijd nog overstappen op friso extra.

is het wel echt honger dat ze heeft om 5 uur?

en heeft ze haar 19 weken sprong al gehad?
    (komt meestal tussen de 16 en 19 weken)
    want dat zou ook nog kunnen.
    veel kinderen worden met een sprongetje sochtends eerder wakker om te eten.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik zou ook zeker gewoon de Nutrix eerst ophogen en kijken wat er dan gebeurt voor je de hele voeding gaat veranderen.
    Mijn zoontje kreeg Comfort en deed t er goed op, tot hij in een sprong kwam en opeens megahonger had.
    Toen gaan mengen met Extra en kwam alle ellende, krampen, huilen, overstrekken, niet slapen.. Pff... gauw weer terug naar alleen Comfort gegaan en na de sprong was t erge honger opeens over.

Deel Deze Pagina