Nog geen idee wat het wordt, maar we zijn hier al druk bezig een naam te verzinnen voor ons nieuwe wondertje. Een jongensnaam, daar komen we wel uit. We hebben nog een heel lijstje van de vorige twee keren. Een meisjesnaam, daar zijn de meningen over verdeeld. Wat vinden jullie mooier klinken: Rosalie Visser of Rosanne Visser Onze andere 2 meiden hebben ook een lange, klinkende naam: Michelle en Frederique. Ik sta open voor jullie meningen! Gr. Naja
Ik vind Rosanne wel mooi.... (maar dat komt stiekem omdat wij Rosan erg mooi vinden als meidennaam. Dat zou een combi zijn van onze namen....Roy + Sandra = Rosan.... )
Bij de achternaam vind ik beide namen wel passen. Bij de namen van de andere kinderen vind ik Rosalie leuker.
Ik heb ook gekozen voor Rosalie want in combinatie met de achternaam, vindt ik de klemtoon veel mooier vallen. (Ik ben raar, ik weet het )
Rosalie vind ik persoonlijk een supermooie naam en het past heel goed bij jullie achternaam! Succes met kiezen!
Dank allemaal voor jullie reacties. Gelukkig dat jullie er allemaal zo'n beetje hetzelfde over denken, dat maakt de keuze toch een stuk makkelijker. Nu nog maar een afwachten wat het wordt (dat hopen we over 5 weken zo'n beetje te weten). Als het dan een meisje wordt zijn we in ieder geval een stuk op weg geholpen. Nogmaals bedankt. Gr. Naja
Voor jongensnamen hebben we een heel rijtje: Julian Tobias Xander Sebastiaan Daar zijn we ook nog niet helemaal over uit. Bij een meisjesnaam gaat het echt tusen de bovengenoemde 2. Gr. Naja