Over een paar weekjes, bij de 20-weken echo weten we het. Als het een jongen wordt, gaat hij Amos heten. Als het een meisje wordt, gaat zij Talitha heten. Wat vinden jullie van deze namen?
Niet mijn smaak. Komt 1 van jullie uit een zuid-europees land? Want daar vind ik de namen bij passen....
Ik vind Amos juist wel ok klinken. Is niet mijn smaak, maar wel ok. Talitha vind ik niets, maar als het voor jullie de namen zijn: gewoon doen!
Ik vind het juist heel leuk en gedurfd dat jullie niet voor standaard en dus veilige namen gaan. En toch niet gekunsteld. Ik vind ze leuk klinken en is een kwestie van wennen denk ik. Straks past het perfect bij je kindje en dat maakt ze juist uniek.
Niet echt mooi. Amos kan er nog enigszins mee door. Maar Talitha niet. Maar wat ga je doen met deze informatie? Ik neem aan dat je de naam hoe dan ook gaat geven. Of ga je van naam switchen als iedereen aangeeft ze niet mooi te vinden?
Talitha...mwoah...Alitha wel leuk. Amos echt niet mooi. Kan me daar ook geen babykopje en volwassen kerel bij voorstellen.
Gedurfd! Ik hou er persoonlijk noet van maar als het bij jullie past doen! Persoonlijk vind ik ze ook erg buitenlands klinken maar misschien willen jullie dat juist wel. Hou er rekening mee dat jullie kindje vaak de vraag zal krijgen of hij/zij buitenlandse ouders heeft.
Amos vind ik idd bij een getint kindje passen. Bij Talitha kan ik nog wel een "blondje" zien. Het is trouwens niet mijn smaak...
het is niet mijn smaak maar ik vind het juist leuk om vaker nanen te zien die niet in de top zoveel staan. en als het voor jullie de namen zijn. lekker doen!