Goedemorgen allemaal!! Dacht ik dat we de namen hadden...Voor een meisje Mila en voor een jongen Misha...is er een andere naam in het spel gekomen. Wat vinden jullie van Livana/Livanah? Of moeten we toch bij Mila blijven...
Voelt Livana voor jullie als dé naam? Dan uiteraard gewoon doen. Hoe lang heb je nog ? Mocht je Misha trouwens houden als je mss ooit nog een jongetje krijgt staat het wel mooier bij Livana als bij Mila.
We hebben nog 4,5 week als beebje blijft zitten tot uitgerekende datum... Echt moeilijk...en vooral omdat we nietw eten of het een jongen of meisje zal zijn...bij de 1e hadden we meteen de namen maar nu...pffff...
Ligt wat mij betreft ook wel een beetje aan de naam van jullie eerste. Persoonlijk vind ik Mila echt niets en Livana wat gezocht.. Zou dan eerder voor Liva gaan als tussenweg hihi.
Dankjewel voor de reacties!! dan kom ik uit bij Livia.... vind ik dan net iets aparter...jullie? Dan nog een jongens naampje...
Livia, vind ik ook erg leuk! Maar gaat natuurlijk om wat jullie vinden hihi. Maar ook twijfel over Mischa dus?
Oke misschien moeten we daar dan bij blijven...word wel eens tijd he... Mischa vind mijn man in eens niet mooi meer...ja mannen he...Mijn man heeft n lijstje gemaakt met 4 namen en daar staat geen Mischa bij... 1= Riley 2= Jay 3= Shane 4= Ryan Dus kunnen we nu achter een jongens naam aan...toch wel handig als je weet wat t zal zijn...