Een tijdje terug had ik hier al een poll met meidennamen eindigend op een -e. Maar we hebben toch niet dé klik met 1 van de namen. We hebben nu een stel anderen gevonden. Welke vinden jullie het leukst? En andere ideeën zijn ook altijd welkom!
Ik vind het allemaal erg leuke namen, dus moeilijke keuze. uit jouw rijtje heb ik gestemd op Imme. Uit eerder genoemde namen vind ik Suze, Nora en Rosa, Imke en Diede ook erg leuk
Ik ken Imme als jongensnaam, dus vind ik niet zo mooi voor een meisje. van jouw namen vind ik Jente de mooiste, maar de hierboven genoemde Suze vind ik nog veel leuker! wat vind je van Linne of Lise?
Saar, leuke naam!! Ook Suze supermooi (onze 2e keus) En natuurlijk Lise haha zo heet onze kleine meid
Bedankt voor de reacties! Lise is een van mijn favo-namen, maar ik heet zelf Lieke en de achternaam van m'n man begint ook nog eens met Li, dus dat vinden we iets té. Jammer genoeg... Fiene vind ik ook een topper, maar onze oudste heet N.iene, dus dat zal ook niet gaan. Nog meer ideetjes zijn altijd welkom!