Zelf vind ik Fender een hele leuke naam, maar mijn man niet, maar in combinatie met van der vind ik de combinatie niet echt mooi en dan zou ik voor Nathan gaan. Succes met kiezen
Hier precies hetzelde! Vind N.athan ook het mooist op zijn nederlands gesproken. Onze jongste heet zo. Enne mijn zoontjes zijn beide (jongste wilt ook maar moet nog 1,5 jaar wachtten hij oefent met een eigen mini stick mee ) hockey kinderen Ik snap ook niet waarom N.athan ordinaire zou zijn? Integendeel zelfs!
Nathan of Mats... beide erg leuk! Ik vind Faas echt vreselijk, tenzij je een bloemetje in zijn haar steekt Een kat die ik ken heet Fender, dus dat vind ik een beetje gek. Lev = Lef.... Nope, niet mijn smaak...
Ondanks jullie tips....We zijn er nog niet uit.... Fender vinden we echt het mooiste, maar ja er zitten wat nadelen aan. Ik noem ff vertaling van boei, spatbord, botsing. Maar ook de combi met van der.... Maar toch vinden we um zo mooi!!!! We hebben niks met t gitaarmerk, of gitaren in t algemeen. T is meer t woordbeeld en de klank die mooi is! Moeilijk! Iemand nog tips? Of Alternatieven? Ik dacht misschien aan Fenner, maar toch minder mooi!
Als Fender met stip op 1 staat voor jullie, dan moet je gewoon daar voor gaan. Ik vind de combi met 'van der' eigenlijk helemaal niet zo storend, zeker niet als je eraan gewend bent. Aan alle namen zitten wel voor- en nadelen denk ik.
Als jullie Fender echt 't mooist vinden moeten jullie er gewoon voor gaan! Andere ideetjes eventueel: Alger Almer, Almar Arwin Asger, Esger Axel Balder Birger Bjarne Broder Caspar / Kaspar Casper / Kasper Christer / Krister Dedmer Dexter Dieder Eger, Elger Elder Elmer, Elmar Emiel Esben Evander Faber Fannar Fedde Fedor Feie / Feije Felix Felker Felte Fenton Fer, Ferre Fermin Fero Ferran, Ferron, Ferren Ferrer Ferris Finnan Fir, Firmin Fjodor Folker Folmer Fonger Former Fridzer / Fridser / Fritser Frisger Harper Hedzer Holger Hunter Ilan Ivar Jaron Jelger Jelmer, Jelmar Jelt Jesmer Jesper, Jasper Joas, Joah Jonah, Jonan, Jonas Jorik / Jorick / Yorik / Yorick Kjell Kylian Lander Leander Lev, Levijn Lucan, Lucian Luder Lysander Meinder Midas Nander Neander Nevin, Novin Nicander Noam, Noan Nolan Okker / Ocker Otis Reider Reinder Roar, Runar Robbe Ronan, Ronin Rowin Seger / Zeger Silas Silvander Silven, Silvan Silver Silvester Silvian Skander Skyler Sverre Sweder / Zweder Thidder Trevor Tyler Vester, Wester Walter Wander, Waander Werner Xander Xylander Zion
Grappig dat Nathan hier toch vaak voorbij komt op zp terwijl hij niet vaak gegeven wordt in Nl. In België wordt hij wel vaker gegeven. Zou hij dan toch langzaam aan populairder aan het worden zijn? Onze zoon het zo. Een heel dapper prematuurtje van nu 10 wk. Uit Limburg. Totaal niet ordinair! Want dat zijn wij niet :-D