Hulp bij kleren combineren :-)

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by supermummy, Oct 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik ben zelf redelijk kleurenblind ;) en kan niet goed combineren.
    Ik vind het wel leuk en belangrijk dat mijn meiden goed gekleed zijn. Dus ik dacht maar eens hier zitten zoveel ervaren moeders en modefreaks die misschien best een handje kunnen helpen. ;)

Mijn dilemma van nu;
    ik heb voor mijn oudste afgelopen voorjaar gekocht die ze nu aankan. Hele goeie en degelijk schoen;ik weet alleen niet hoe ik ze kan combineren. Met een maillot/panty?Wat voor een kleur?Ze moet er eigenlijk wel sokken in aan maar dat vind ik niet uitzien....hoe doen jullie dit?:D:$

Mogen ook anderen reageren met combi vragen in mijn topic, of ben ik de enige die geen idee heeft?

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hoi!

Je hebt een makkelijke kleur schoen uitgekozen, dus die kun je met veel kleuren combineren. Maillots heb je in alle kleurtjes en die kun je makkelijk aantrekken. Panty's ook inderdaad, maar voor de winter is een leuk gekleurde maillot toch schattig bij die meiden ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Ligt ook aan de bovenkleding. Bij de schoen kan eigenlijk alles wel.

4. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Ik hou persoonlijk helemaal niet van sokken/maillot in dit soort schoenen en zou ze dus alleen met blote voetjes laten dragen.
    Helaas komt er weer slechter weer aan en zou ik ze mijn dochter niet meer aan doen.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,146
    8,876
    113
    Bij een peuter vind ik dergelijke schoenen best kunnen met een maillot. Een panty vind ik voor een peuter dan weer wat minder... Ik zou dus gewoon gaan voor een maillot die past bij de kleding die ze draagt, bij de schoenen past het toch wel.

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,817
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind vooral een lichtgekleurde maillot (wit, zandkleurig, lichtbruin) leuk staan bij deze schoen.

Echt een superleuk schoentje trouwens :) !

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Bedankt voor de reacties!

Dus sokken inderdaad niet,dacht ik zelf ook.
    Blote voeten kan hier qua weer ook nog wel, het is hier nog best warm.
    Ga dan morgen maar eens kijken voor geschikte maillots.

8. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Tesske bij de les blijven schat!
    ze woont in spanje:D

9. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    het is niet mijn smaak schoen
    maar de kleur is wel met veel dingen te combineren
    gewoon doen zou ik zeggen!

10. Vash

Vash Bekend lid

Nov 24, 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou het ook met een sokje doen als ze een broek draagt die tot op de schoen valt. Dan maakt het wat mij betreft niet uit.

11. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    oepsie.... Niet gezien haha :)

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,552
    3,057
    113
    hier doe ik ook gewoon sokje erin hoor :) geen probleem ermee met lange broek..
    of van die sneaker sokjes

13. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Het is alleen niet mooi bij zwarte kleding...zwart en donkerbruin kan namelijk niet!

Maar andere bruintinten kan hier mooi bij...al kan roze ook goed! Als je in de bovenkleding diezelfde kleur weer laat terugkomen heb je gewoon een leuk setje bij elkaar!

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Is de schoen donker bruin?

Ben ik dus ook kleurenblind

15. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Op mijn scherm in hij idd donkerbruin... Wel een leuk schoentje trouwens... Jitte heeft ook zo'n modelletje alleen dan in zilver en rose. Ik doe er ook gewoon sokken of een malliotje bij, hoor. Vooral nu het 's ochtends al wat frisser word, dan is het zelfs vaak een legging met van die sneakersokken... :D (edit: We moeten vroeg de deur uit om Jelle naar school te brengen, en daar buiten wachten enz... Vandaar dus sokken)

En het "ergste" komt nog... Het maakt mij totaal niet uit wat ze verder aan heeft... Jitte heeft 2 paar schoenen (en regenlaarzen, en slippers, en klompen enz...) die zilverkleurige en een paar hogere laarsjes. En soms heeft ze een groen truitje op een spijkerbroek aan, en dan haar zilver/roze schoenen eronder... Jammer dat het niet helemaal goed bij elkaar past, hoor... Als ik voor elk setje kleding ook schoenen moet kopen, ben ik binnen de kortste keren failliet... ;) Sowieso slijten die kinderschoenen snel, vind ik, dus het kost al genoeg...

Share This Page