Dames, heb een klein beetje hulp/ervaring nodig van jullie. Mijn zoontje is nu 4 daagjes jong en alles gaat super. Wel begint hij wat last te krijgen van zijn buikje. Ik voed hem op verzoek, eerst ene borst en na het verschonen vaak ook nog de andere kant. Hij valt in slaap en zolang ik hem bij me houd slaapt hij meestal ook wel, maar leg ik hem even in zijn bedje of heeft hij last van zijn buikje is hij vrijwel gelijk weer wakker en zoekt weer de borst. De vraag is eigenlijk kan ik dan het beste de laatste borst bijv het komende uur elke x aanbieden? Ben bang dat als ik blijf wisselen ik de buikkrampjes vererger? Hoop dat mijn verhaal beetje duidelijk is zo Oh ja, s nachts wil hij eigenlijk alleen maar op mijn borst slapen. Ik vind dat wel een beetje eng als ik zelf ook in slaap val. Hebben jullie daar nog tips voor?
Onze kleine jongen heeft de eerste 2 weken bij ons inj bed geslapen, tusssen ons in bij het hoofd einde en dan legde wij hem op een aankleed kussen. Hij wilde ook niet in zn eigen bedje. Na 2 weken hebben we hem in zn eigen bed gelegd en dat ging prima!! Sliep toen als een roosje.