hulp bij naam kiezen!

Discussie in 'Babynamen' gestart door elboelie, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke naam is het mooist?

1. Billie

2. Charlotte

3. Isa

4. Marilou

5. Phileine

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Marilou klinkt zo mooi.

2. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Ik heb gestemd op Charlotte. Phileine komt op een goede tweede plaats.

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Uit jouw rijtje vind ik Charlotte en Phileine het mooiste. (heb trouwens geen associatie met 'vilein'!)

4. elboelie

elboelie Lid

3 okt 2011
    12
    0
    0
    Psychologie
    Gent
    Merci iedereen! Stilaan moeten wij gaan kiezen want de geboorte komt er aan (en we wilden buttons laten drukken met de naam erop en dat moet 2 weken vooraf zeker bij de producent binnen zijn)... Van Phileine zijn we echt wel afgestapt nu, Billie al een tijdje, blijft over: Isa, Marilou en Charlotte (in mindere mate toch). Ik houd jullie op de hoogte!

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik ben heel erg benieuwd. Je hebt drie mooie namen over. Je kan wat mij betreft niet verkeerd kiezen:) Heel veel succes!

6. elboelie

elboelie Lid

3 okt 2011
    12
    0
    0
    Psychologie
    Gent
    Dank je wel!

Charlotte is een naam van de papa, Marilou is er één van de mama. Isa is eigenlijk pas de laatste weken het rijtje komen vervoegen maar mede door de positieve reacties hier is hij nu wel een echte kanshebber! Het is een naam die geen van ons zou genoemd hebben als men ons een jaar terug zou gevraagd hebben: "hoe zou je je dochter noemen?" :)

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi dat hadden wij met Fae ook, maar ineens was het dé perfecte naam voor ons.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb op Charlotte gestemd:
    - mooie naam
    - op veel manieren af te korten, zo vind je altijd een naam die bij je dochter past (lief en keurig: Charlotte, stoer: Charlie, eigenwijs: Lot/Lotte)
    - mijn nichtje heet zo, en is een superleuke meid

Isa vind ik ook een erg leuke en mooie naam, maar is mij te populair (dan zit ze straks met 2 Isa's in de klas, en dan nog een Iza, Lisa, Lize.... mij te veel van hetzelfde).

Marilou vind ik wel bijzonder, hoor je niet vaak. 't Is niet mijn smaak, maar dat kan een kwestie van gewenning zijn.

Deel Deze Pagina