Moeilijk!! Amber leuk, daar heb ik op gestemd. Ik vind Line/ Lina een mooie naam, maar Lien vind ik meer een afkorting dan een naam. Mijn oppaskindje heet bvb Feline, ik noem haar altijd Lien of Lientje
Oh, of bedoel je Lien alleen als roepnaam? Bvb: Eline nogwat, roepnaam Lien? Dan vind ik Lien wel leuk
Ik vind Lien ook onaf klinken (alsof het eigenlijk Jolien moet zijn of een afkorting is van Lina of zoiets); Lina, Elin(e), Felin(e), Lorin(e) vind ik dan veel mooier (en dan vooral Lorin(e) ). Amber vind ik wel aardig, maar niet geweldig, eerlijk gezegd...
Lien vind ik leuker dan Amber. Kan niet zo goed uitleggen waarom, ik vind Amber een beetje te soft, en ook een beetje gedateerd of zo. Lien vind ik vrolijk, stoer en hip. Ook het overwegen waard: in 2011 werd de naam Amber aan maar liefst 342 meisjes gegeven en Lien slechts aan 2..!
ik vind lien niet mooi. Meer een ouderwetse naam. Zoals Truus en Toos bv. Maar ik houd ook niet van namen als Saar en Jet - en dat zijn namen die genoeg meiden wél geweldig vinden. Maar voor mij dus een reden om voor Amber te kiezen.
Ik heb gestemd op Amber, vooral omdat ik Lien vind klinken als een afkorting. Want namen met een 'i(e)' klank er in vind ik meestal wel heel mooi!
Ik heb op Lien gestemd. Amber vind ik een beetje een ordinaire naam. Ook vind ik het geen mooie kleur, dus zou daar mijn kind niet naar willen noemen. Lien vind ik lief en stoer (en beschaafd). Leuke naam dus.