zwanger en man in het buitenland

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by maris75, Jun 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maris75

maris75 Nieuw lid

Jun 19, 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben 23 weken zwanger en mijn man zit in het buitenland en kan niet naar Nederland komen.
    Ik moet dus de hele zwangerschap alleen doormaken, met uitzondering van hulp van familie en vrienden natuurlijk, maar het is toch niet hetzelfde. Het is ook nog eens mijn eerste zwangerschap dus ik mis de steun van mijn man en het delen van alle leuke en minder leuke dingen tijdens de zwangerschap. Voel me vaak eenzaam.
    Is er nog iemand die ook in een soortgelijke situatie zit? Ik zou het leuk vinden ervaringen met diegene te delen en steun te vinden bij elkaar.

Groetjes,
    Mariska

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zit niet in dezelfde situatie, maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen. Ik heb veel steun aan mijn vriend, dus ik kan me voorstellen dat je dat mist!

Sterkte en succes meid!

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    sterkte! moet moeilijk zijn.
    zijn jullie bezig hem naar Nederland te kunnen krijgen?

4. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

Apr 18, 2012
    583
    0
    16
    Sterkte.. Hoe ziet het eruit als je richting de 40 weken gaat, is hij er dan wel?

5. Pip84

Pip84 Actief lid

Mar 18, 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte meid! In welk land zit hij en zou je daar eventueel heen kunnen, onbetaald verlof oid? Hopelijk heb je anders veel steun van je familie en vrienden en kan hij snel naar Nederland komen :)

Share This Page