Hoi dames, Vanochtend een ovulatietest en zwangerschapstest tegelijk gedaan. Bovenste is zw-test en onderste ovu-test. Zien jullie wat op de zw-test??? Ik denk iets te zien. Zit op dag 38/39 en tot op vandaag geen positieve zw-test, maar wel ovulatietest dus dacht heeeele late eisprong. Blijkt toch niet het geval?
Ik zie wel een streep op de zw test hoor. Heel licht streepje. Maaaaar helaas kan een zw test ook op het lh reageren, dus eigenlijk weet je nu nog niks. Ik zou even doortesten met de zw test. Loopt hij op dan ben je zwanger, verdwijnt hij weer de komende 2 dagen dan hebben de testen gereageerd op je eisprong. Voor de zekerheid dus ook nog ff gezellig maken vandaag.
Overigens kan de eerste urine bij een ovutest wel een vertekent beeld geven, deze moet je eigenlijk niet met de eerste urine doen
Ik zie hem ook op je zw. test. Vorige zwangerschap had ik op zwangerschapstest een licht lijntje en op de ovu een knaller... Het kan allebei dus. Spannend!!
Aah dankjewel meiden voor jullie info. Ben heel benieuwd of en hoe het verder oploopt, maar neem zeker mee dat een zwang-test op lH kan reageren... Vanavond een clearblue doen met m'n man, die weet nog van niks na tien testen de afgelopen dagen, dacht ik niet meer dat 'ie nof positief ging worden