Ik heb zojuist een Ovatel ovulatie test besteld op thuistesters - Thuistesters.nl . Daarvoor bestelden wij altijd de clear blue ovulatie test 20 stuks. Die gingen er snel doorheen en zijn relatief duur. Alleen het verschil is: Bij de ene meet je het met urine, bij de ander door speeksel. Met speeksel is helemaal nieuw voor ons. Heeft iemand hier ervaring mee? Zodra wij het een maandje hebben gebruikt, zal ik jullie onze ervaring laten weten.
Ook vreemd dat dit t allereerste berichtje is van deze gebruiker.. Ik hou t lekker bij mn piessticks.
Hmmm...Het toeval wil dat enige tijd geleden ook een nieuw lid het eerste berichtje opende over de Ovatel...Wat erg lijkt op de openingspost van dit nieuwe lid......... Blijkbaar verkoopt dat spul niet goed en moet er reclame voor gemaakt worden..... Ik heb ooit een speekseltest gebruikt (de Donna), maar het beviel mij hartstikke slecht. Ik vind het ondingen om af te lezen. Geef mij maar de urinesticks. Die zijn hun geld dubbel en dwars waard. @ TS: Je hoeft niet die dure Clearblue ovulatietesten te gebruiken. Je hebt hele goedkope van Sensitest die je via internet kunt bestellen. En die zijn heel goed.