http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=368592&stc=1&d=1388495288 Ik hoop dat jullie de foto kunnen openen ....
Ja, ik zie het ook. Misschien nog een kruitvat 2v5...die zijn net wat duidelijker. Maar echte twijfels heb ik niet... Voorzichtig gefeliciteerd!!
Ik snel nu even naar kruidvat toe! Mannetje is werken met de late ... Zou leuk zyn hem morgenvroeg te verrassen!!!
Ja hoor, ik zie ook een lijntje! Hij is niet knal, maar er zit wel degelijk wat! Hier ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd !
Ik zie hem ook ! Nog geen knaller idd, maar die gaat er vast komen , overmorgen nog eentje doen en ik denk dat ie dan al veel duidelijker is !
Zonet een 2de test gedaan van 2 voor 5 van kruidvat en ook hier een heeeel licht streepje. Zou denken 2dagen voor NOD dat die toch wat donkerder zou zyn, niet? Ik ga nog niet te hard hopen... En ook nog niks zeggen denk tegen men ventje ... Kan steeds uitdraaien op menstruatie omdat die zo licht is ...
Alhoewel .... Deze foto is gemaakt direct nadat het controlestreepje erop stond... Nu zie ik duidelijker een 2de streepje en ik lees nu ook net dat je bij deze pas na 5min. Moet aflezen
Ik zie hem ook .... maar het hoeft niet meteen een knaller te zijn... word vanzelf donkerder , test overmorgen (probeer je morgen te beheersen ) nog een x... Ik testte tot ver na nod nog negatief, maar das een apart verhaal