Hallo dames, Ik doe mee met een quiz en er zijn een paar dingen waar ik niet uit kom. Misschien kunnen jullie me helpen. Voor middernacht moet ons team alle antwoorden inleveren! 1. Ik ben op zoek naar namen van boten/schepen uit Netflix-series. Er schijnt namelijk een boot te zijn die dezelfde naam heeft als een lokale carnavalsvereniging
Het zijn er HEEEEEEEL veel in onze gemeente. Enkele tientallen, honderden misschien wel! en ik ken ze niet allemaal bij naam. Vandaar dat ik dacht: ik probeer het eens andersom.
Waarschijnlijk staat hij hier wel tussen... misschien herkent iemand er de naam van een boot in: https://carnaval-verenigingen-noordbrabant.startpagina.nl/
Ik zie iets op de lijst staan dat Midlife-Crisis heet... dat klinkt wel als een boot uit een comedy-serie ofzo, herkent iemand dat? Die rare schaar is trouwens een gripper, daar zijn we nu achter.
Ik kan er niks over vinden. Verder staan er niet veel die eventueel een boot zouden kunnen zijn haha The brothers, the boys ofmiss de kei (nl film ofzo) of moet het echt een netflix original zijn?
Nevermind, er rent as we speak iemand richting het centrum om de vragen in te leveren De vraag van de boot zal onbeantwoord blijven... Voor de rest ging het wel goed
Haha ik heb een goede vriendin in die buurt wonen. Onze vriendengroep woont door heel het land maar waren wel allemaal keihard bezig voor kwizzut
Ik had sowieso geen antwoord voor je, maar jee.. voor middernacht? Toffe tijd voor een quiz haha Is het allemaal gelukt?