Hulp bij quiz

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Hallo dames,

Ik doe mee met een quiz en er zijn een paar dingen waar ik niet uit kom. Misschien kunnen jullie me helpen. Voor middernacht moet ons team alle antwoorden inleveren!

1. Ik ben op zoek naar namen van boten/schepen uit Netflix-series. Er schijnt namelijk een boot te zijn die dezelfde naam heeft als een lokale carnavalsvereniging :cool:

2. Manque

Manque Niet meer actief

3. Moess

Moess Niet meer actief

Ik zou de naam vd verenigingen dan googlen icm boat of ship

4. Manque

Manque Niet meer actief

Het zijn er HEEEEEEEL veel in onze gemeente. Enkele tientallen, honderden misschien wel! en ik ken ze niet allemaal bij naam. Vandaar dat ik dacht: ik probeer het eens andersom.

5. Moess

Moess Niet meer actief

Ik ga s even nadenken ;)

6. Manque

Manque Niet meer actief

7. Manque

Manque Niet meer actief

Ik zie iets op de lijst staan dat Midlife-Crisis heet... dat klinkt wel als een boot uit een comedy-serie ofzo, herkent iemand dat?
    Die rare schaar is trouwens een gripper, daar zijn we nu achter.

8. Moess

Moess Niet meer actief

Ik kan er niks over vinden. Verder staan er niet veel die eventueel een boot zouden kunnen zijn haha
    The brothers, the boys ofmiss de kei (nl film ofzo) of moet het echt een netflix original zijn?

9. Manque

Manque Niet meer actief

Nevermind, er rent as we speak iemand richting het centrum om de vragen in te leveren :roflmao: De vraag van de boot zal onbeantwoord blijven... Voor de rest ging het wel goed :)

pietje1987 vindt dit leuk.
  10. Manque

Manque Niet meer actief

Maar wel KEI bedankt voor het meezoeken @Moess :D

11. Moess

Moess Niet meer actief

Echt leuk die dorpsquizzen

Manque vindt dit leuk.
  12. Prj

Prj Niet meer actief

Haha ik heb een goede vriendin in die buurt wonen. Onze vriendengroep woont door heel het land maar waren wel allemaal keihard bezig voor kwizzut

Nellie4 vindt dit leuk.
  13. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Ik had sowieso geen antwoord voor je, maar jee.. voor middernacht? Toffe tijd voor een quiz haha
    Is het allemaal gelukt?

Deel Deze Pagina