Hulp bij relatieprobleem

Discussie in 'De lounge' gestart door Effeanoniem, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Effeanoniem

Effeanoniem Niet meer actief

Mijn verhaal is gewoon echt.

Ik val gewoon altijd op de foute mannen. Door mijn ex heb ik al in blijf van mijn lijf huizen gezeten door heel het land. Dat wil ik gewoon echt niet meer. Kan het mijn kinderen niet weer aan doen. Ik voel mij zo dom.

Hij heeft me net weer behoorlijk uitgescholden en gezegd dat het allemaal mijn schuld is. Ik moest met hem mee naar zijn werk. Ben uiteindelijk bij hem weg gekomen. Zit nu ergens op een station.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En waar zijn je kinderen dan momenteel?

3. Effeanoniem

Bij hun vader

4. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.249
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Je zal het je kinderen wel weer moeten aan doen om naar een blijf van mijn lijf huis te gaan!! Of je moet een ander adres hebben waar je veilig bent met je kinderen Want dit is absurd!
    En ja het is afschuwelijk dat er zaken terug lijken komen uit je verleden.
    Maar als het alternatief is om bij deze man te blijven en nog een aantal blauwe ogen op te lopen enkel omdat je niet een goede moeder mag zijn die haar kinderen ook een echte vader gunt?? Wat voor een keuze heb je dan nu nog??

5. Effeanoniem

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil mn huis niet weer uit. Weer helemaal opnieuw moeten beginnen. Mn werk kwijt raken waar ik iedere dag met plezier heen ga. Ik wil het niet meer. Waarom gebeurd mij dit nu weer :(

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Als je dit dus al eerder meegemaakt hebt....dan weet je toch hopelijk ook wat je te wachten staat met dit lot uit de loterij?

Zet HEM het huis uit! Vervang de sloten etc, ik neem aan dat het JOUW huis is waar jullie wonen.

Zorg dat je van hem af komt, en als dat betekent dat je naar een blijf van mijn lijf huis moet om van hem los te komen dan moet dat. Maar ik neem aan dat je ook nog wel familie of vrienden hebt waar je even kunt schuilen?

Maar is je ex dan wel te vertrouwen met je kinderen als daar ook een geweldsverleden speelt?? Maar goed dat is een andere kwestie en staat los van wat er nu speelt.

En als je van deze partner los bent zou ik je adviseren eerst in therapie te gaan voor jezelf. Om je eigenwaarde op te krikken, want ik heb het vermoeden dat die heel laag is. En dat maakt je een prooi voor dit soort figuren.
    Zorg dat je eerst zelf sterker komt te staan voor je ook maar weer denkt aan een nieuwe relatie....want ook jij verdient gewoon een goede partner, en niet zo’n slappe hap als die vent die je nu hebt die het normaal vind om zn vriendin te slaan.....

@glazen bol...dat zou nog een “gunstige” uitkomst zijn. Escalatie kan natuurlijk ook betekenen dat er binnenkort het volgende familie drama in het nieuws komt. Maar laten we dat maar gewoon niet hopen en daar ook niet vanuit gaan ;)

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dan zet je hem er toch uit? Jij blijft waar je zit en waar je werkt.
    Begin daar nou eerst mee. Werk hem naar buiten en vervang de sloten.
    Kan mooi een keer wanneer hij naar het werk is lijkt mij?
    En niet eerst bespreken met hem want dat werkt niet. En dat weet je zelf ook wel

Zorg dat de politie er vanaf weet, dat je een melding maakt van huiselijk geweld en dat je hem buiten gaat zetten. Mocht er dan wat aan de hand zijn dan staan ze zo op je stoep.

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Is je ex er van op de hoogte dat zijn kinderen bij zo'n geschifte mafkees wonen?

Chocolat, DastyQueen en Itsme123 vinden dit leuk.
  9. Itsme123

Itsme123 Actief lid

29 okt 2017
    129
    130
    43
    Vrouw
    Ik hoop dat je je realiseert dat dit soort situaties nooit vanzelf over gaan. Huiselijk geweld gaat nooit ‘zomaar’ over. Hier is sprake van ernstige problematiek, zowel bij hem als in jullie relatie. De ontwikkeling en het welzijn van jouw kinderen is in het geding, evenals dat van jou. Ik zou als de bliksem hulp zoeken. De organisatie ‘Veilig Thuis’ lijkt me een prima beginpunt. Echt, dit gaat níet over als jij gaat afwachten.

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    dan alle mannen de deur uit en er voorlopig niet aan beginnen
    en je kinderen op de eerste plaats zetten

11. Effeanoniem

Hij zegt dat hij gaat, dat hij ook niet meer wilt

BabyFG, Chocolat, PerfectLittleTwin en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Je hebt werk en je hebt een huis. Heb je achterban als in goede vrienden/ familie?
    Op wiens naam staat het huis? Heb je ook gevlucht naar blijf van mijn lijf huizen voor de vader van je kinderen? Hoe is die relatie nu?

Zorg dat je je werk houdt en strijd voor je huis, al is veiligheid nu het allerbelangrijkste. Zorg dat je versterking hebt en ga het gesprek aan met je huidige partner om hem te vertellen dat hij niet langer welkom is en probeer voorlopig iemand bij je te laten slapen.

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Dat is mooi. Fijn dat hij zelf gaat. Wel alsnog de sloten vervangen.

Tuttebella, Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  14. Manque

Manque Niet meer actief

Desalniettemin zou ik de sloten laten vervangen voor het geval hij zich weer bedenkt.

Itsme123 en A new day vinden dit leuk.
  15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik zou de kinderen even bij hun vader laten zodat je NU kunt doorpakken.
    Je zegt dat je het zo erg erg vindt dat dit jou weer overkomt maar ik vind het minstens zo erg dat het jouw kinderen weer overkomt. Haal ze daaruit, dat is jouw verantwoordelijkheid. Dit is een situatie die hen beschadigt, bescherm ze!
    Volg die links die hierboven zijn gepost en get out!
    Sterkte.

Rosa5, Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  16. Effeanoniem

Het huis staat op mijn naam.

Voor de vader van mijn kinderen heb ik inderdaad ook gevlucht. Hij kon het niet hebben dat ik bij hem weg ging. Agressief werd hij toen pas, tijdens onze relatie heeft hij mij nooit aangeraakt. Hij heeft mij extreem gestalkt. We hebben normaal contact nu, alleen over de kinderen.

17. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Ben je inmiddels alweer thuis bij hem en de kinderen of niet?

18. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Meid, alsjeblieft denk na. Probeer rustig de bovenstaande tips door te lezen.
    Dit gaat echt geen lieverdje meer worden hoor!
    Hebben jullie ook gezamenlijk kinderen? Of alleen kinderen uit jouw eerdere relatie?

Bescherm ze. Ze hebben al zoveel mee moeten maken lees ik. En nu weer.....wat gaat er door die koppies als mama weer eens met een blauw oog loopt? Alle spanningen die ze voelen??

Huis heb je, leuke baan zo te lezen ook, nu nog van die vent af!

19. Effeanoniem

Dat vind ik ook het ergste hoor, kinderen hoeven dit niet meer mee te maken.

20. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Ik zou proberen te zorgen dat je partner vanavond nog zijn spullen pakt en vertrekt.
    Als hij ook niet meer verder wilt is dat de beste oplossing.
    Eventuele andere spullen kan later geregeld worden.
    Andere sloten op je huis en klaar.

Deel Deze Pagina