Ik ken een onopgevoedde hond die zo heet. En ik ken een zeer gemene volwassen vrouw die zo heet. Ik vind het niks, maar als jullie het een mooie naam vinden moeten jullie er gewoon voor gaan. Er zijn altijd mensen die een bepaalde naam niet mooi vinden.
Haha er zijn altijd mensen die wel een konijn of poes of hond of nijlpaard kennen die een mensennaam hebben... Met al die associaties kan je niet zo veel. Nou, ik ken dus een meid die Kyra heet en die is toevallig heel aardig. Ik vind het een mooie naam! Misschien een ietwat harde klank, al ligt het er maar net aan uit welk deel van NL je komt. Sommige mensen hebben een hele harde R.
Mooie naam. Ik ken een meisje dat zo heet. Maar een hond in de familie heet ook Kyra. Het word inderdaad ook vaak aan een hond gegeven!
Ik vind hem ook een beetje hard klinken, maar kan niet uitleggen waarom precies. Maar vind hem verder best leuk hoor!
Ook ik vind Kyra een harde naam. Ik ben zelf meer van de lieve namen. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Misschien komt het ook omdat ik alleen maar harde en kattige kyra's ken