Jullie nog ideeën misschien? Ik heb in de kamer 1 muur wat haast alleen maar glas is. Maar wat zet ik daar in de vensterbank? Ik heb nu een zeilboot en 2 lantaarns maar de kaarsen erin smelten door de warmte van de zon dus dat is niet echt een goed idee. Maar wat dan wel?
Ik lees even mee. We hebben nu twee hoge vazen. Normaal zet ik daar de decoratie in, maar ben toe aan wat anders.
Ik heb achter een raam van 3 m en voor een raam van 2,2 meter. Ik heb er gewoon in staan wat ik leuk vind en achter gebruik ik het ook wel een beetje als opslagplek voor de bijbels en bieb boeken. Zal zo even wat foto's maken.
Oh ideaal!. Bij ons schijnt gemiddeld paar uurtjes per dag de zon. Vind dat echt zonde van mn boeken hahaha.. In de zomer draai ik zelfs de boekenkast Zodat de zon zeker niet op de boeken komt
Ik vind juist een lege vensterbank wel zo mooi. Goede, luxe raambekleding en verder niks. Mijn man heeft nu net alle vensterbanken boven verbouwt. Ze hadden van die oude tegels en nu heeft hij er een grote witte kap overheen geplaatst en koplatten om het kozijn, ziet er zo veel mooier uit.
Snap ik! Sorry was nog niet helemaal wakker Misschien ook iets met andere gordijnen of plissee gordijnen werken. Ik heb 2 grote ramen voor aan 1 raam heb ik niets en aan die andere heb ik 2 mooie grote lantaarns voor de raam.