Hulp bij sollicitatie

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Mijn maan raakt zijn baan kwijt en is nu bezig met sollicitaties, hij schrijft nu een brief als vastgoedbeheerder en moet hierin aantoonbare affiniteit met de zorg hebben.

Ikzelf werk in de zorg en we hebben ook thuis kinderen opgevangen (met een pgb) dit waren alleen wel mijn werkzaamheden en heeft dus niks met zijn cv oid te maken.

Wat zouden hij in de brief kunnen zeggen over affiniteit met zorg? Het vastgoed is van een zorginstelling dus daarom wordt dat in de vacature benoemt..

2. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Misschien was het wel jouw werk, maar toch was hij er ook bij betrokken, dus zou ik het in een brief zeker gaan noemen! Verder kan hij noemen dat hij door jouw werk in de zorg weet wat het allemaal inhoud, en er daardoor veel respect voor heeft en veel affiniteit mee heeft gekregen.
    Ik hoop voor jullie dat het lukt! Succes!!!

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Lente

In welke omgeving zoekt jouw man werk?

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Persoonlijk zou ik dit een zwak argument vinden...
    Zijn er andere dingen die in de vacature worden omschreven waardoor hij wel 'geknipt' is voor deze baan? Dan zou ik het hele gedoe met affiniteit voor de zorg weg laten. Ze zoeken altijd een schaap met vijf poten! =

Hopelijk heeft je man snel weer werk!!!

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Als er staat: door mijn betrokkenheid en inzet bij ...... Vind ik dt al wel affiniteit. Ik werk bij een detacheringsbureau en affiniteit is altijd het makkelijkste. Dat heb je Voor ons al snel. Wij zijn meer aan het kijken naa de gunningscriteria wat we vertalen naar harde eisen.

6. Lentes

Lentes Niet meer actief

Hij zoekt werk in of vlakbij de noordelijke 3 provincies.

Lastig vacatures te vinden..

Deel Deze Pagina