Dan gaan we dat gewoon samen doen! Heb er zin in! Wat een lieve reactie Goey! Ik ben nu ook mijn ochtendritueel aan het aanpassen. Mijn man zet altijd heel leef mijn eerste kop thee bij de afzuigkap neer omdat hij weet dat dat mijn wakker worden ritueel is. Tegenwoordig zorg ik eerst voor ontbijt terwijl ik mijn kopje thee drink, daarna pas een sigaret. Ben al eens eerder zover 'gestopt' dat ik eigenlijk alleen sochtends nog rookte. Helaas gebeurde er toen iets verschrikkelijks (ons katje werd aangereden) waardoor ik even zo'n "bekijk het maar" gevoel had. Nu inmiddels weer flink aan het voorbereiden
We gaan ervoor en we kunnen het vast wel samen sta je sterker dan alleen he Ja ging hier net zo ook groten gedeelte gestopt rookte er nog maar 3 op een dag toen gebeurde er iets ergs en toen ben ik weer volop gaan roken.
Ik doe mee. Van zondag tot woensdag niet gerooktt. Donderdag en vrijdag kon ik het toch niet weerstaan en heb in die twee dagen vier sigaretten gerookt. Nu hopen dat ik het wel volhou
Ik zal voor je duimen dat het weer lukt hier helaas ook nog niet volledig gestopt, maar wel een heel stuk geminderd als goed is krijg ik hulp van de vk om te stoppen. Was eerst bij de ha geweest omdat de vk zei dat ik daar hulp kon vragen maar nu blijken ze het hier niet meer te doen
Tis me niet gelukt te stoppen maar rook nu wel 1 of 2 sigaretten per dag in plaats van n stuk of 10 dus das al een heel verschil
Ik kan mij hier ook melden... Bijna op de helft van mijn zwangerschap en nog altijd niet gelukt. Wel actief mee bezig... Ben geminderd van 20 (!) op een dag naar onder de 10 op een dag. Dat is al een hele stap en daar helemaal geen moeite meer mee om me daar aan te houden. Nu heb ik sinds een paar weken een e-sigaret zonder nicotine. En rook ik nu gemiddeld 3 per dag en verder die e-sigaret zonder nicotine. Steeds een stapje vooruit... Ik hoop niet dat ik helemaal word afgebrand.. Ik doe mijn best..