Gemiddeld 5 tot 10% is homo, lesbi of bi seksueel. Ikzelf ben bi seksueel alleen heb nog nooit iets met n meisje/vrouw gehad. Ik wist t pas op mn 16e en aanvaardde t heel laat.. Mijn man vond t eerst 'vreemd' maar nu niet meer. En jij?
Ha die Patroeschka. Heb je altijd al een raar wijf gevonden, hihi. Nee, zonder gekheid, ieder z'n eigen voorkeur. Wat mij betreft kan alles zolang het maar om volwassen mensen gaat!
hetero zeker weten al heb ik wel eens met een meisje gezoend... maar goed toen was ik een jaar of 18 en gewoon nieuwsgierig
Ik ook hetero, al denk ik wel dat iedereen zich soms wel (vooral in de pubertijd) eens heeft afgevraagd of dat ook echt zo is Liefs Jessy
ik ben ook hetero...maar ook ik heb wel es met toen mn beste vriendin gezoend, eigelijk was dat alleen maar omdat de jongens van onze vrienden groep toen zeiden dat we dat niet durfden...jawel hoor hihi ach t was toen meer voor de lol...want ik val dus niet op vrouwen!
Hier ook een bi'tje Nu geef ik me zelf wel heel erg bloot Maar ach what the f**** haha.Ik schaam me er absoluut niet voor,voel me eigenlijk wel een beetje bevoorrecht
Hetero. Maar geef wel toe dat ik es met 2 van mijn beste vriendinnen heb gezoend! En ik vond dat helemaal niet erg haha .
ik ben hetero,, maar denk er wel eens aan hoe het zou zijn... maar voor mij toch liever een man maar ieder voor zich..
nou moet ik wel eerlijk zeggen dat een vrouw wel anders zoent als een man, iig naar mijn ervaring haha een vrouw zoent wat tederder, zachter ofzo moeilijk uit te leggen... maar geef mij toch maar een man
Oke daar gaat ie dan, het is niet iets waar ik veel over praat omdat ik er eigenlijk ook niet veel mee bezig ben. Maar ook hier bi. Ik zeg altijd, als mijn man een vrouw was geweest dan was ik ook op hem gevallen Helaas is het er nooit van gekomen om een ervaring met een vrouw te hebben want vroeger durfde ik er niet voor uit te komen en toen ik dat wel durfde had ik mijn huidige man al ontmoet. (ben er wel achter gekomen dat het meisje waar ik op school verliefd op was ook verliefd op mij was....beetje laat dat wel). Maarja, een mens moet keuzes maken in het leven he..... Het is soms wel grappig om samen met je man te zeggen: he, dat is een lekker wijf haha