Pff even in m'n geheugen graven.. Ik teste heel licht positief 10 dagen na m'n eisprong, zal zo een 4/5 dagen voor nod geweest zijn. Dit was met kruidvat, dag na de licht positieve test met clear bleu getest met weken indicator ter bevestiging. Toen nog paar dagen doorgetest met kruidvat om te kijken of ze opliepen. De testen van zwanger en kids had ik ook in huis, maar tevreden.. Nee.. De extra gevoelige liepen minder hard op dan de normale testen van hun.
Zwanger&kids en kruidvat beide 5 dagen voor NOD een 2e streep zichtbaar. *edit* Het was de gewone dipstick van zw&k, dus niet de extra gevoelige
Ik had steeds vroeg getest en teleurstelling na teleurstelling. Uiteindelijk de laatste 2 keer gewacht tot 15 dpo en beide keren positief. (Eerste ging helaas mis). Ik gebruik clear blue Liefs Pimkey
Eerste keer Etos test (2007) geen idee waar ik in mijn cyclus zat. Tweede keer Wondfo (2010) twee dagen voor NOD Derde keer Wondfo (2012) vijf dagen voor NOD (aan de hand van termijnecho, maar denk zelf dat het toch twee dagen voor NOD was) Alledrie de keren duidelijk positief.
In December testte ik(pas) met 2 dagen overtijd, omdat ik het nog niet aan zag komen.. Nu testte ik 7 April positief, en de ovulatietest was 27 mrt op zn positiefst
Deze keer terug gerekend van de echo's 6 dagen voor nod positief getest met kruidvat( bleek dat het een 2ling was maar 1 was niet doorgegroeid) dacht zelf 1 dag voor nod te zitten
Kruitvat vorige week vrijdag! Bij mijn zoontje toen sensitest express gewacht tot na nod gelijk vet positief.
Volgens mij testte ik 3 dagen voor NOD en toen was het een licht maar duidelijk streepje! Met de etos test ( testpoint 2 voor 5 euro), die vind ik zelf fijner dan de kruidvat testen..
Ik testte dit jaar op moederdag voor het eerst positief. Op vrijdag negatief getest (1 dag na nod) en op zondag dus positief (3dagen na nod) met kruidvat +/- en clearblue!!
Eerste zwangerschap kv 2 voor 5, op nod Tweede zwangerschap kv 2 voor 5, op nod derde zwangerschap gewone kruidvat test, dag na nod vierde zwangerschap 3 dagen na nod (geen idee meer welke test) Vijfde zwangerschap kv 2 voor 5, op nod Zesde zwangerschap dipstick sensitest, 2 dagen voor nod
Ik deed de test toen ik eigenlijk ongesteld had moeten worden. Mijn cyclus was onregelmatig en ik gebruikte elke maand een ovulatietest om mijn ei op te sporen. Ik had het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar had wel opvallend zere borsten. Ik deed eerst de allergoedkoopste test van kruidvat; positief! omdat ik het niet kon geloven deed ik een 2e test en zelfs daarna nog een clearbleu-test, maar die laastst vooral voor de termijn. Heb heel hard zitten lachen met die 3 testen voor mn neus, het was echt onwerkelijk!
Ik had de KV 2 voor 5. Ik heb gewacht tot ik 6 dagen overtijd was (dit omdat ik eerder teleurgesteld was toen ik een paar dagen overtijd was maar een negatieve test had). Ik had meteen een hele dikke donkerpaarse streep, echt twee keer zo donker als de controlestreep dus dat was wel overtuigend.
Heb ik de poll verkeerd ingevuld, de eerste was een etos test. En op NOD, 2 dagen later nog eens met de kruidvat 2v5... Heb wel alle foto's nog