De titel zegt het al, we komen er niet uit! Wordt kort dag nu dus we moeten snel een passende naam hebben. We hebben al een dochtertje, zij heet Chelsey. We zoeken een naam die er bij past, het liefst geen mode naam. We weten het geslacht niet dus zoeken we een jongens en meisjes naam. Wie wil me helpen?
Ik weet niet naar wat voor namen je precies zoekt, maar hier in ieder geval een lijstje wat ik zelf had : Succes!! Jongen: Liam Levi Joas Jonah Jaro Javy Bodey Finn Kylen Lyle Jordyn Sky Thy Boaz Jazz Elay Meisje: June Julie / Juley Noa Yuna Joya Elaisa / Elysa Jila Faye Joa Mila Zenna Shilo Nomi Ismay Jordyn Jailyn Zoë Neomi Danée Fayèn Liv Loïs Indy Indya Kayla Jéla Seray Noamy Viènna
Deze namen komen in de buurt, alleen vind ik de ene niet mooi en mijn man de andere niet. Wij hadden tot nu toe: sydney, jaylin, zoe voor een meisje. Quinn, jayden, riley voor een jongen. Maar zoals met het lijstje hierboven, we zitten niet op een lijn. Pffff moeilijk hoor!!
misschien zit hier wat tussen: Emily Megan Abigail Morgan Lilly Tiany Maury Ashley Demi Audry Cailin Iesha Alicia Amy Angie Bailey Celia Ebony Esmee Faith Faye Gaby Gytha Ivy July Kendra Kirby Lacey Leila Lucy Mabel Mandy Melody Moyra Phoebe Stacey Tahnee Tiffany Yasmin Owen Toby Charlie ( misschien lijkt het er teveel op) Connor Kian Sean Adrian Alec Benton Brandon Brend Caine Cliff Clifford Colin Corbin Corey Cody Deacon Devin Devon Duncan Hayden Ian Jaimy Jeffrey Jordan Jayden Josh Joshua Lance Lawrence Levy Lewis Liam Mathew Nathan Nigel Noah Obi Quinten Ryan Scott Stephen Taylor Tristan Tommy Vince ik ben wel erg de Engelse kant op gegaan...
jaydie amy sewy destiny ashley jenna senna lynn britney steffanie alissa brenda caitlin deveny evy fenna gianna hannah ivana jarissa kyra lana mila naomi olivia presley quinty romy serena stella tara ursula verena wendy xantie yvi ziva
ik zelf wou altijd al de naam hailey hebben als ik een meisje kreeg. en past ook leuk bij de naam chelsey. of mischien zo geschreven haylie dat het laatste niet zo veel op elkaar lijkt gr
Chelsey & Zoey vind ik erg leuk en Chelsey & Quin(ten)! Jaylin, Jeslynn en Jayden vind ik dan weer niks, Sidney, Hailey, Jazlynn en Riley gaat wel. Andere ideetjes... Aylin Brynn Fay(e) Gwen Heather Jade / Jayde Jamie Jess Jill Joss Kayla Lilly Lola Lora Lynn Marlie / Marley Mila Myla (maila) Scarlett Zara Bentley Corbin / Corben Dave Dyllan / Dylan Jace Joas Jonah Justin Kayden / Kay Marley Marvin Melvin Mike Morris Mylo (mailo) Oliver Owen Quint Roben Rowen Rowin Shane Shawn Trevor Tyler
Das echt toevallig, mn man wil heel graag Jaylinn. Ik kan er maar niet aan wennen, vind het te veel op J-Lo lijken, of een beetje een gangster(rap) naam. Vandaar iets wat er op lijkt, Jazlynn/Jeslynn.
Grappig, die naam schoot me als eerste te binnen toen ik je dochters naam las en wilde hem net plaatsen maar las eerst toch nog even de reacties
Ik ken een meisje dat Chelsey heet. Haar broertje heet Duncan. Ik vind het wel een leuke combi! Leuke naam trouwens Chelsey, zo stoer vind ik!
chelsey en hailey, of haley ja is mooi chelsey en jayden, nathan,...kweet geen andere op moment wat er mooi bij passen, zullen er veel zijn maar jaydn en nathan vind ik erbij pasen
Ik zou bij Chelsey niet weer een naam doen die begint met J/Ch klank. Hayley vind ik er erg leuk bij! Als je er niet uit komt, dan maak je allebei een top 3, en dan mag je allebei bij de ander 1 naam wegstrepen die je echt niet wilt, dan kies je zelf van de overige 2 de naam die je zelf dan het leukst vindt, en dan heb je 2 namen over waar je uit kunt kiezen. Dat maakt het een stuk gemakkelijker!
Ik ken een meisje die heeft een dochtertje Chelsey en haar zus heeft Bridget. Chelsey & Jenna/Yenna Chelsey & Kailyn Chelsey & Jaylinn Chelsey & Jaimy Chelsey & Jason Chelsey & Jessy Chelsey & Jaimy Chelsey & James Chelsey & Kane/Kayne Chelsey & Brandon