Hallo. Onze dochter dronk eerst altijd super goed, maar nu sinds een tijdje laat ze zo'n 60 ml per fles staan, ze krijgt 5 keer 200ml aangeboden. De laatste dagen is het nog meer vechten als voorheen, gister heeft ze zelfs een keer 130ml laten staan. Heb nu een m- speen van difrax erop gedaan in de hoop dat ze beter drinkt.Nu laat ze dus nog steeds zo'n 60ml staan, dus het helpt op zich niet, alleen dat ik nu minder moet vechten om er wat in te krijgen. Ze krijgt soms een half potje fruit, maar daarna drinkt ze nog steeds dezelfde hoeveelheid melk. Nu zou ik binnenkort ook willen beginnen met groente, maar ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken, omdat melk tot 6 maanden het belangrijkste is. Ik kan dus niet overstappen op 4 flessen, doordat ze zo weinig drinkt. Wat kan ik hier nu aan veranderen? Gewoon nog wachten met groente geven en af en toe alleen maar fruit aanbieden?
Hallo, Je kunt wel beginnen met groente hoor, maar in kleine hoeveelheden. Het beste kun je minimaal 3 dagen achter elkaar eenzelfde smaak aanbieden te beginnen met 1 of 2 lepels. Groeten Eveline