Nog dames die deze week testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette02, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Hallo allemaal

Ik ben vandaag 1 dag overtijd. Als mijn ongi vandaag niet komt dan waag ik morgenochtend een testje. Mijn symptomen:

* rommelende darmen (als ik 's ochtends opsta dan horen mijn buren bijna mijn darmen rommelen ;))
    * gevoelige borsten en tepels
    * Na het sporten last van pijn in mijn onderrug
    * gisteren veel slijmverlies, vandaag minder
    * met vlagen misselijk (vooral in de ochtend)

Heb mijn pakje tampons al klaarliggen voor het geval ze doorbreken, maar ik gebruik ze natuurlijk liever niet.

Hopelijk hoor ik deze week bij de gelukkigen. Alvast veel succes iedereen!

2. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Heeyyy brunette02.. İk duim voor je hoop dat het RAAK is!!! :)

ik ga misschien over 6 dagen testennn..
    heb eigenlijk onregelmatige cyclus :(
    5-02-13 ongie worden .. en op 7-03 doorzichtige slijm gehad :$ (sorry)!!
    smorgens toen ik wakker werd. was ik zo misselijk.. +pijnlijke borsten enz.
    maar myn gevoel denkt dat ik ongesteld ga worden :p vorige maand had ik ook eigenlijk pijnlijke borsten toen ik ongesteld werd was dat over.
    maar goed we zien over 6 dagen welll . ik hou je op de hoogte meid <3

3. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Hey Priincess

Hoe lang duurt je cyclus normaal? Na 30 dagen pas je eisprong lijkt me wel erg lang. Maar dat komt misschien omdat mijn cyclus altijd maar 28 dagen duurt :) Temp je of gebruik je ovulatietesten?

Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, maar als je dan overtijd gaat, dan speelt het echt voortdurend in je hoofd. Iedereen rond me wordt zwanger. Ik wordt er knettergek van.

4. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Brunette02

Spannend hopelijk blijft ongi weg. Ik heb morgen mijn NOD weet nog niet of ik gelijk dezelfde dag ga testen of woensdag pas.
    Ik heb ook last van rommelende darmen, een opgeblazen gevoel en ook met vlagen misselijk en slecht tot weinig slapen.

Hopelijk kunnen we beide positief testen zal voor je duimen.

5. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! &#9825;
    Duitsland

Ja dat weet ik echt niet. ik had eerst 40 dagen drna 31 nu 35 maar straks weet ik niet. misschien ook 35 dagen maar we zien wel .
    ik ga tempen als ik ongesteld ga worden ( hoop van niet hihih ) ovu test gebruik ik niet..

6. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Vervelend zo'n lange cyclus dan weet je op de duur ook niet waar je aan toe ben. Hopelijk is je gevoel niet goed, ik denk ook iedere keer o ik word vast vandaag of morgen ongesteld en dan denk ik ik ben zwanger om gek van te worden.
    Ik heb ook altijd pijnlijke borsten na mijn eisprong en dit trekt weg als ik ongi ben maar nu helemaal geen pijnlijke borsten gehad..

7. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Hey Gertine

Ik wacht altijd tot ik overtijd ben. Ik vind het nogal een verspilling om elke maand opnieuw te testen dus probeer ik het zolang mogelijk vol te houden. In mijn derde ronde ben ik een week overtijd gegaan, maar de testen bleven negatief. Denk dat ik er teveel mee bezig was.

Ik hoop ook echt voor je dat je ongi weg blijft en je een positieve test in je handen hebt deze week. Ik duim alvast voor je!

8. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Priincess

Wat vervelend zo'n lange cyclus. Ik vind het al zo lang wachten op mijn cyclus en die duurt maar 28 dagen.

9. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! &#9825;
    Duitsland

brunette02

ja ben gewend he. haha.. heb eigenlijk nog nooit een regelmatige cyclus gehad . vroeger had ik ook onregelmatig cyclus. drna had ik de pil gebruikt wegens krampen.

10. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik ben altijd redelijk regelmatig geweest. Ben met de pil begonnen toen ik 15 was omdat mijn ongi nogal hevig was. Had elke maand enorm veel krampen, was bijna niet te houden.

Zie dat je ook in oktober gestopt bent met de pil. Ik moest er gisteren aan denken dat ik waarschijnlijk nooit bang hoef te zijn dat wij onverwachts zwanger zullen zijn nu we toch al een half jaar aan het proberen zijn en het nog altijd niets is.

11. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    heb cycl van 30 en 17-2 ongi en me ei 5/6 maart
    dus ik vind het ook idd lang bijna maand

12. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Thanks.
    Ja vervelend is dat als je overtijd ben en testen negatief zijn je wordt er zo onzeker van.. Ik test ook niet meer eerder dan dat ik echt overtijd ben.
    Je kan er teveel mee bezig zijn, maar begrijpelijk als je graag een kindje wil. En zet het maar eens van je af, dat is echt heel moeilijk vind ik tenminste. Vooral als je denkt dat je symptomen heb die ook kunnen duiden op een zwangerschap.

Ik zal ook voor jou duimen..

13. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! &#9825;
    Duitsland
    Jaah haha ben in oktober gestopt met de pil.. Jij ook ?
    ik ben sinds oktober bezig met zwanger worden.. Ze zegge wel eens je lichaam moet nog ontpillen etc maar daar geloof ik er nks van. sommige vrouwen zyn meteen zwanger geraakt terwijl ze maar paar weekjes gestopt zijn met de pil..

14. babylove86

babylove86 Nieuw lid

11 mrt 2013
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

Brunette02 ik ben nu ook 1 dag overtuigd! Gaan we samen duimen dat het duiveltje bij ons niet komt. Dit is pas de eerste ronde van mij.
    Ik voel al wel ander halve week lang menstruatiekrampjes met vlagen. vandaag een soort spierpijn in me onderbuik, ook veel slijm.

Ik denk dat ik woensdag ga testen..

15. Alexje84

Alexje84 Lid

11 mrt 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 weken geleden mijn eileiders door laten spoelen.. week erna mijn eisprong getest en was meteen positief!

Heb van het kv, eergister en gister een testje gedaan.. binnen 5 min niet positief maar iets later 2 strepen aanwezig!

Ik vanmiddag toch maar even het ziekenhuis gebeld.. Zij zeiden, dat ze alleen maar hcg meten als het er daadwerkelijk is.
    Dus volgens hun toch zwanger! Moet aan het einde van de week nog een keer testen!!

Heb ook constant krampen in mijn onderbuik.. alsof ik ongesteld moet worden...

Is om gek van te worden, al dat wachten :)

16. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag licht positief test
    En ga woensdag weer testen in de hoop dat die dan duidelijker is :)

17. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Spannend!! die is vast duidelijker!

18. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Oke dus je moet nog tot einde van de week wachten.. pff wat duurt dat dan nog lang hé.
    Hoop zo voor je dat die dan meer zekerheid geeft. en dat je ongesteldheid niet komt ondanks die klachten

19. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Yes ook ik heb een lichte test gehad gister. Dus ben benieuwd wat dezw morgu ochtend gaat doen. Ik hoop het zoooo

Ik duim voor jullie meiden heel spannend deze week

20. funky1fluor

12 nov 2012
    32
    0
    0
    hoi meiden..

ik moet a.s zondag ongesteld worden.. (cyclus van 28) dagen vaak.. maar ben dr zeer bang voor dat mijn ongi wel gaat komen.. al heb ik wel steeds erg opgeblazen gevoel en af en toe steken vorige week 2 a 3 dagen zere onder rug gehad.. en met vlagen vreselijk gerommel in de buik.. maar heb geen misselijkheid of zere borsten.. hopelijk mag ik positief gaan testen na meer dan een jaar al bezig te zijn voor een wondertje..

iedereen succes!!

Deel Deze Pagina