vraagje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Nicky1991, Jun 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicky1991

Nicky1991 Lid

Aug 18, 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

Ik en mijn man zijn al anderhalf jaar aant proberen om zwanger te worden. Na een paar test te hebben gedaan was de conclusie dat mijn man te weinig zaadcellen had. Het was zelfs minder als 0,01. De dokter stuurde ons direct door naar een spermabank, maar ik vind dit nogal snel. By onderzoeken bleek dat alles normaal was. Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? Zijn er nog andere manieren om te achterhalen waarom het zo weinig is? Zullen we echt nooit samen een kindje van ons eigen hebben ? Ik weet niet meer wat doen :( , ik hoop dat et iemand mij raad kan geven Groetjes

2. violetta

violetta Niet meer actief

Ik zou bij ander ziekenhuis seconde opinion aanvragen. Kunt altijd proberen. Mijn man had 0,0 zwemmers. Gyn zei dat niet mogelijk was zwanger te raken van m'n man en zie nu m'n banner... Hebben icsi gehad maar is dus wel gelukt. Vond zo verschil in gyn en artsen want zijn wel in zelfde zkh gebleven maar hebben andere gyn genomen. Zou anders verder doorvragen. Het is voor jullie niet duidelijk verder hoe en wat. Vragen staat vrij. Ik weet niet hoe zit met jullie uitslag zove verstand heb ik ok niet van..
    Succes er mee in ieder geval!

3. Icey

Icey Nieuw lid

Jun 14, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons zelfde verhaal. Aantal zaadcellen was te weinig voor ICSI. Mijn man bleek een spatader te hebben en daar is hij aan geopereerd. Heeft niet heel veel verbetering gebracht maar we mochten wel aan ICSI beginnen. Als er maar evenveel zaadcellen zijn als eicellen is ICSI mogelijk. We zijn nu 5,5 week zwanger van een cryo uit onze eerste poging.

4. Hyper

Hyper Bekend lid

Dec 30, 2012
    513
    0
    0
    Ik zou ook een second option navragen want misschien is tess wel een oplossing

5. Nicky1991

Nicky1991 Lid

Aug 18, 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja de gyn zei eigenlijk hetzelfde als de uroloog, maar die had Me doorverwezen maar zeiden allebei hetzelfde. Dan zal ik toch maar eens een afspraak moete make ergens anders dan krijg ik misschien terug wat hoop. Bedankt voor jullie reacties :)

6. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

Feb 18, 2014
    837
    303
    63
    Ga naar een ander ziekenhuis! Wij hadden hetzelfde, nou ja, 0,2 dan. Maar nu met icsi ben ik zwanger geworden!

Share This Page