@muisje groot gelijk dat je je strip niet af hebt gemaakt Het maakt dan eigenlijk ook allemaal niet meer uit @leetje Is best een goed idee van 'voor het zingen de kerk uit' mocht hij zeggen dat hij condooms echt niets vind hihi We hebben sinds wij een relatie hebben 2 keer met concoom gevreeen daarna nooit meer.. hij is gewoon veel te verwent die vent van mij haha @riniti Die hou ik als laatste achter de hand.. niet klussen haha ik denk dat hij dat een paar daagjes vol houdt.. misschien een week.. maar daarna.. @charity ik respecteer hem zeker, en daarom mijn optie om met condoom te klussen. Ik wil gewoon heel graag mijn cyclus weten en om daar achter te komen moet je toch al maanden gestopt zijn. En ik denk inderdaad dat dit mij wat meer rust geeft, omdat ik dan met iets bezig ben
@zuiveltje lieverd, ik herken het helemaal!! Het lijkt net alsof jij mijn vriend als vriend hebt ik wil ook al jaren een kindje en vooral sinds wij vorig jaar ons huis hebben gekocht was ik er steeds meer mee bezig; nu hebben we een huisje, allebei vast werk dus nu kunnen we ervoor gaan! Was dat maar waar. Mijn vriend wilde er niet over praten. het enige wat eruit kwam was dat hij voor zijn 30e vader wil zijn (hij is dit jaar 28 geworden..). Tot afgelopen augustus. We hadden familiefeest van mijn vriend en daar waren allemaal kleine kindjes. Ik heb me de hele dag en avond zo goed vermaakt met die kindjes! Ben helemaal niet onder de volwassenen geweest. Later die avond (toen mn vriend een paar biertjes op had.. ) zei hij dat hij toch ook wel aan kinderen wilde beginnen. Jammergenoeg zei hij er niet bij wanneer. Dus ik die weken erna helemaal happy en begon er steeds over, maar telkens gaf hij niet echt antwoord over wanneer. Tot oktober, toen hadden we 'afgesproken' dat we per januari zouden stoppen. Maar.. nu kan ik niet wachten en wil het liefste nu al stoppen. Ik heb hem eergister gezegd dat ik nu mijn pil laat zitten (heb een pleister pil) en zaterdag eraf haal (dan begint mijn stopweek) en dan niet meer op wil plakken en het dan verder met condoom wil doen als hij wil dat ik nog niet zwanger raak Hij wist nog niet of hij dat wilde en ik heb hem gezegd dat ik zaterdag pas die pleister eraf ga halen.. tot ik vandaag een topic las over mensen met een super lange cyclus.. argh!! Ik wil nu direct die pleister eraf trekken! maar goed.. dat gaat niet en zou ik niet eerlijk tegenover mijn vriend vinden.. dus vanavond maar weer eens praten.. Wow.. tis een heel verhaal geworden.. maar ik wilde ermee zeggen, dat hij vanzelf bij draait.. laat zien hoe leuk je met kinderen bent en desnoods zorg je dat je een heel dagje op je kleine nichtje/neefje/buurjongetje/buurmeisje of kindje uit de straat moet passen als hij ook thuis is.. dan ziet hij vanzelf hoe leuk dat is
YESSS!!!! Goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gister weer met vriendjelief gepraat en ik ben gisteravond officieel gestopt!!!!!!!! Vandaag is de eerste dag dat ik geen pil meer plak! (Pleisterpil ) Ik had hem eigenlijk tot zaterdag moeten dragen en dan vanaf zondag begon mijn stopweek, maar ik ben nu al gestopt!! Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahh ik ken dat verhaal. Mijn man wilde ook pas stoppen metd e pil in okt'08 ik vond dat ooks tom en gf ook aan waarom per se oktober. Ik heb het toen een aantal weeken laten rusten en toen zei hij vanzelf van nou stop maar! Dus misshcien moet je even op je vingers bijten en niet te veel over het zwanger worden hebben! Even tot rust laten komen en wie weet begint hij er dan zelf over! Zo ging het bij osn wel! Nou succes ermee. Oh ja misshcien kan je ervor kiezen om hem het een en ander te laten lezen op internet een site waar opstaat dat ontpillen 6 m to 1 jar kan duren? Misshcien dat hij het dan gelooft en een ander standpunt inneemt!
Ik zie dt je mijn advies niet mer nodig hebt! Van harte gefelciteerd meid! geniet van het klussen!! hahahahah Kus mamavand
Dank je wel Mamavand! Ik ben zo ontzettend blij!! haha ^_^ Laat staan hoe het zal zijn als ik ooit zwanger ben hihi Het begin is gelukkig gemaakt! Ik hoop alleen dat hij nu gaat zeggen dat we snel zonder condoom kunnen gaan klussen ach en ander wachten we tot januari
wat "grappig" om te lezen! mijn vriend had precies hetzelfde! oke hij wou alleen op een vast contract wachten.. opzich natuurlijk een goede reden.. hij wou zekerheid voor ons kindje.. majah het gevoel he, we doen alles wat we willen.. hebben duidelijk geen geld problemen.. en dan wil hij een vast contract.. bij niks in het leven heb je zekerheid ik ben opbegeven moment op een andere toer gaan spelen. als er al zo mooi baby reclame was op tv keek hij me aan met die ogen van oke begin er maar over.. en dan zei ik van neehoor ik zeg niks.. of ging lekker op de bank zitten met een info boek over babys maar zei totaal niks.. afentoe even zijn kant op kijken en nikszeggend lachje en weer verder lezen.. this even op je tanden bijten en zeer moeilijk als je het zo graag wilt.. maar proberen waard. bij ons eerst ook de afspraak van oke ik stop met de pil en dan nog even met het "regenjasje" kan me cycles opgang komen.. majah mannen en regenjasjes vinden ze niet prettig dus die zijn heel gauw weer in ons nacht kastje beland heel veel su6 in deze moeilijke tijd (want ja dat is het zeker!!) gevoelens kan je niet opeens uitzetten